Ja så kan det se ut...
Dagen efter jag hade piercat läppen så såg den mer eller mindre hemsk ut, jag satt och skrattade åt det, medans min syster blev jätterädd…
Hon som piercade mig lyckades träffa en blodådra och jag fick blåmärken. De är dock borta nu. Men såg inte så vackert ut när läppen var svullen och allt
… Vad jag vill få ut ur den här tråden egentligen har jag ingen aning om faktiskt… Tyckte bara att det var lite kul att dela med mig av hur det kan bli, hehe…
Och föressten, blev nyss medlem här, känner mig dock liten och oerfaren
. Men jag är iallafall en tjej på 15 år, har piercing i underläpp och näsan. Och det blir nog tyvär mina sista piercingar, då mamma är väldigt emot det (lyckades ju ändå övertala henne om näsan och läppen, hehe). Men tycker att det är jättekul att kolla på andras piercingar och tatueringar =)
Välkommen hit :) Hoppas du ska trivas :)
Och den där piercingen såg inte allt för härligt ut ;) Tur det försvann hehe
ja välkommen säger jag oxå! O vad hemskt att det blev så, jag skulle blivit skiträdd :P
tihi tackar, jo jag blev också rädd till en början, men jag väntade, dagen efter var det lila märken, nästa dag gula, och nästa dag borta, hehe, nu ser piercingen fin ut, men måste vänta ett par veckor innan jag kan byta till spiralen! Åh, jag är så ivrig, vill sätta in den nu
=)
hehe tur det! Du får slänga upp en bild sedan när du bytt så vi får se :)

#5ååh, det där var snyggt, sådär kanske man skulle ha det! hur små spiraler finns det? min ring är 10mm.