Hångla med septum
Hej, jag piercade min septum igår och läkesmycket jag har är väldigt stort. Det går halvvägs ner till mina läppar och är en ring så kan inte direkt vika in den eller något. Sedan kom jag på att jag ska träffa min flickvän på torsdag och sova hos henne tills måndag efter att inte ha träffat henne på 2 månader (bor i en annan stad). Så jag undrar, kommer det blir obehagligt att kyssas/hångla med tanke på att septumen kan komma lite i kläm? Har ni några erfarenheter? Piercingen blev bara tagen i sweet spoten och nu dagen efter så har jag knappt ont alls. Tvättar morgon kväll och pillar inte på ringen. Tror ni att den fortfarande kommer vara öm nästa vecka? Väldigt tacksam för svar, vill lixom inte att det ska förstöra vår helg ihop
Var inga problem för mig 😃
Jag har heller aldrig haft problem med det, men om du känner att du får ont får du ta det lite försiktigt helt enkelt. 🙂
aldrig haft problem med det, enda som är är väl att det kan kännas konstigt att känna smycket, men aldrig varit med om att den varit ivägen :P
är typ samma som om man har läppring eller så, man märker av det första veckan/veckorna sen så märker man inget för det blir som en del av sig själv ^^