Länktips!
Om ni kollar där uppe under "länkar" så har jag lagt in rätt många tatuerings studios. Jag har försökt att hitta i så många städer som möjligt.
Välkommen att titta!:)
Och såklart, har ni något att tillägga så säg till.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
såg att du lagt in black scar i borås! dom kan verkligen rekommenderas =))

Har gjort båda mina i Pite och är väldigt nöjd med dem, kommer att göra resterande tatueringar och piercingar där
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Mina tatueringar är gjorda hos Evil twins här i Helsingborg. Har en gjord av Max och en gjord av Johan.
Är de någon av dem jag har med Anne?:)
Jenkass: Va bra att få lite fakta om saken.. jag har bara letat upp dem och kollat in deras sidor. Men dem verkar bra:)

Jepp du har med den
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
sen finns det även Pistolero i borås som har hemsida
http://www.jorgentattoos.com/
Lägger till den direkt..
Måste bara säga att eastwood tattoo i ludvika är hur bra som helst!
Bägge mina är gjorda där, även min mamma och pappa har gjort sina där.
Tatueraren är grymt bra och motiven han gör själv är riktigt snygga! 
Kul att höra:) Jag kanske skulle åka någon annastans än Norrköping då. Iof är Lucky 7 jäkligt bra sägs de, men dem har sån attityd!
Nu har jag lagt in fler på internet sidor att köpa piercingar på.
åå vad bra! =)

Evil Twins i Helsingborg är otroligt duktiga. Kan verkligen rekommenderas! Jag skulle inte kunna tänka mig att tatuera mig någon annanstans än där. :)
En länk till Flashbacks tatueringsarkiv (med massvis av motiv) kanske skulle vara något?

#3 Oo vad kul! Max är helt klart den bästa jag vet. Och Johan börjar bli riktigt bra med. Max är den som gjort min och han är den som tatuerar både mig, min syster och pappa. Vi är stammisar där 
#13 oj, vad världen är liten :D Det är där jag alltid kommer göra mina tattar kan jag lova :D
www.tribe.se måste ju vara med ! :D

Jag rekomenderar inte Viking i uddevalla. Han har rykte om sig att vara påverkad när han tatuerar..
bubbelbubbel ja den sidan verkar bra :)
Jag har lagt in tribe och flaschack nu.. la till tribe på bodymods ist eftersom de innehöll så myket:)

det finns föresten ett till ställe i uddevalla..
http://www.pushingthepins.com/
Där var jag andra gången.. och pappa. Han gjorde en varg på överarmen i gråskala. Det var inponerande att titta på. Micke var det somk gjorde hans om ni kollar på sidan.
#17, för att inte tala om stället :D
det var där jag gjorde min industrial, och det är där min sambo har gjort två av sina tre.