Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 465 ggr
Magrat
1

Tid för ny gaddning bokad

Så i måndags tog jag kontakt med min artist och fick en rätt snabb tid. Behöver tack och lov bara vänta tills den 7:de Januari klockan 11

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Herveaux
0

Oh, så spännande! Vad var det du skulle göra nu igen? Har jag drömt att du har nämnt det i en annan tråd…?

// Harley

Karmatarerskanise
0

Vad kul :)

Magrat
2

Nej då du har inte drömt. Ska göra en fågel med rosor i vingarna som en kompis har målat :D

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Magrat
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Så jäkla nöjd, Gaddningen gjord av Jerry Fernandez studio Give and take tattoo, bilden är målad av en vän.

Herveaux
0

#4: Vad härligt att den vart som du tänkte dig!
Underbara färger och vackert motiv! 😍

// Harley

Magrat
1

Det är lite småjusteringar på grund av ärrvävnad men det tänker man inte så mycket på om man inte sitter och jämför. Så jag är jätteglad!

Och just det, tack =)

• Redigerat 2021-01-08 22:15 av Magrat
Karmatarerskanise
1

Härligt :)