Tid för ny gaddning bokad
Så i måndags tog jag kontakt med min artist och fick en rätt snabb tid. Behöver tack och lov bara vänta tills den 7:de Januari klockan 11
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Oh, så spännande! Vad var det du skulle göra nu igen? Har jag drömt att du har nämnt det i en annan tråd…?
// Harley
Vad kul :)
Nej då du har inte drömt. Ska göra en fågel med rosor i vingarna som en kompis har målat :D
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Så jäkla nöjd, Gaddningen gjord av Jerry Fernandez studio Give and take tattoo, bilden är målad av en vän.
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
#4: Vad härligt att den vart som du tänkte dig!
Underbara färger och vackert motiv! 😍
// Harley
Det är lite småjusteringar på grund av ärrvävnad men det tänker man inte så mycket på om man inte sitter och jämför. Så jag är jätteglad!
Och just det, tack =)
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
- Redigerat 2021-01-08 22:15 av Magrat
Härligt :)