Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettertatueringarfrågor-och-svarproblem
Läst 381 ggr
Clara.hedbergare
0

Dålig tatuering?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag är 17 år och jag tatuerade mig typ för 1 månad sen men eftersom jag bara är 17 så var de läre svårt att hitta en tatuerare som vill tatuera mig men tillslut hittade jag en och gick dit och tatuerade in en text på handleden! Men nu 1 månad senare ser jag att den är otroligt ojämn och de ser ut som att ett dagisbarn har studerat mig! Jag har tunna minuter och undrar därför om man kan gå till en riktig tatuerare och fixa till? Alltså typ fylla i texten en gång till med en tjockare nål! Går det tror ni?

Niklas
0

Jag gissar att det går att lägga till lite för att den ska se jämnare ut.

Vill du verkligen göra det? Nu har du en historia kring tatueringen och en förklaring till att den ser ut just så. Jag tycker det är mycket roligare än en perfekt tatuering. 🙂

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

silverfiisk
6

Anledningen till att man ska vänta tills man är 18 är just för att ingen seriös tatuerare tatuerar någon som inte är myndig. Går man till en oseriös tatuerare så blir det sällan bra, tyvärr.

Med det sagt så tror jag absolut att det går att fixa till så att den ser ut som du vill. Men vänta tills du är myndig så att en seriös tatuerare kan fixa till den ordentligt. Den ser ju inte hemsk ut, så någon som vet vad den håller på med kan säkert snygga till den.

Karmatarerskanise
3

Det går definitivt att ordna snyggare, men vänta till du kan gå till en seriös tatuerare.