Missnöjd tatuering
Jag gjorde nyligen en tatuering på armen, hade en bild på de jag ville ha med skugga i så, hon visade sin skiss och hade lagt till lite detaljer som jag gillade men när vi nästan var klara så frågade jag om skuggan och då blev hon sur och sa att det blir för kletigt med skugga, skrev till henne efter oxå men hon vill ta betalt för skuggningen som en separat tatuering även om jag inte alls blev nöjd med den då den ser oklar utan skuggning, och jag har skrivit till henne om de men hon var jätte nöjd med den utan skuggning.. vad gör jag?
Sa du att du ville ha skugga? Isf tycker man ju att hon kunde sagt vad hon tyckte innan.
Du får gärna posta bild om du vill. Inte för att vi ska bedöma skugga eller inte utan för att det är kul med tatueringar :)
"I'm too old for this shit."
Hejsan jag har fixat min Tungpiercing i fredags och har haft svårt att äta och jävligt ont men nu är det liksom borta , men det är så att igår så fick jag en liten blåsa som va fylld med gul vätska och nu dagen efter så har den gått sönder och blivit som en liten kött bit som sitter fast på tungan , har gått och frågat min piercare men han sa att det blev så eftersom jag lekte med staven för mycket. Är orolig vet ni vad det kan vara hur jag ska få bort det? Eller ska jag bara fortsätta med själva medel som jag fått 2 gng om dan?