OT. Händer i helgen?
Ja, vad ska ni hitta på i helgen? Nu närmar det sig jul oxå :)
Jag måste plugga idag, har en inlämning jag inte ens börjat med, men visade sig att jag fick MVG
på den förra så måste få tummen ur å fixa denna med! ;) Sen blir det fest. På lördag ska vi till badhuset. Sen på kvällen blir det kanske tatueringsdags då killen fått hem nya färger :) Söndag blir slappa dag eller om man ska försöka få till dom sista julklapparna :P
Jag vill också ha en kille hemma som tatuerar :P
I helgen ska jag bara sitta hemma och ta det lungt.
Cyklade precis på min motionscykel och ska snart iväg och styrke träna.
Killen jobbar hela helgen :/

Kommer att sitta hemma hela helgen och skriva klart alla inlämningsuppgifter till skolan medan sambon ska till sin bror och ha dataspelshelg
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
äntligen klar med min inlämning! Nu kan man börja städa å sen bara ta det lugnt *skönt* :D
#3 Låter skönt :) Jag är så glad att jag inte har några läxor :)
Hehe, där håller jag med dig Hera:) skulle inte klara av att gå någon högskola nu inte.. usch!
Ja fortfarande så är de en hel del slapp den här helgen.. inget att göra alls. Väntar till den 21:e med att gå ut och rocka lite..
Ska titta lite på film som jag fick av mor min idag .. lite nytt och kul:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#5 Vad är de för film?
Jag och killen köpte filmen det och lite andra filmer för ett par dagar sedan. Efter halva filmen stannade den. Vi letade efter skiva två men vi fan den inte. Idag var killen och frågade i butiken, och det var så enkelt som att man skulel vända på skivan ;) hahahaha
Men de är inte lätt att veta när man aldrig fått en sån skiva innan. Har alltid varit två skivor ju :)
#6 Hum.. fick 1408, Merlins apprientice, A mighty heart och Death at a funeral.. ingen anning om vad någon av dem är.. förutom 1408, de är väl den där skräken om motell rummet. :P
haha.. okej, neeh de har jag inte vart med om.. mammas dvd skivor är så pass så hela filmerna får plats på en.. eller också brukar de vara två stycken som du säger:P
http://www.apple.com/trailers/independent/deathatafuneral/trailer/
Hum, de där var deat at a funeral iaf;P
#5 det är ännu värre, ingen högskola…. läser komvux på distans då man inte skötte sig så bra i gymnasiet.. vilket man ångrar nu.. *suck*
#9 Sköte mig inte alls bra i gymnasitet heller.. var skoltrött redan i 8:an.. men fick upp de lite i 1:an sen, men de höll inte. Vart vän med två andra som också var skoltrötta så de vart ju inte precis som vi puscha varandra;) Och sen i 3:an fick jag t om ta bort en massa ämnen eftersom de hände så mycket i mitt liv och jag inte klara av att gå i skolan. Så mitt betyg vart inte så vackert:(