OT. Jul / Nyår
Har ni några planer över jul / nyår?
Själv ska man till släkten på julafton, sen blir det party på kvällen hos en kompis.
Min pojkvän fyller år den 1 jan. så det blir till att fira honom på nyårsafton :) *två flugor i en smäll*
På julafton blir det att vara hemma med familjen först, sedan på kvällen efter 8 kanske jag ska till en kompis, eller till en annan :P Får se hur det blir hehe :)
På nyår ska jag och killen och hunden sitta hemma och äta tre- rätters meny och bara ha det mysigt. :P
Jul blir nog hemma med föräldrarna och nyår ska det firas i Sälen med ett sällskap på 20pers. Längtar till julafton då jag får mitt nya navelsmycke som lillasyster köpt till mig i julklapp 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
vad kul! vi ska till sälen i januari på ett sällskap av 10 pers. ;)
#3 Oooh vad roligt :) Jag vill ossååååå
På julafton ska vi hem till sambons föräldrar och äta lite, samt umgås.
Annandagen åker vi hem till mina föräldrar.
Nyårsafton vet jag inte, troligen hem till hans föräldrar igen.
Ja, på julafton blir de att vara ute hos min brors särbos pappa, på landet:P Aldrig vart förut, så får se hur de artar sig.. Hoppas verkligen på att dem har traditionell julmat också.. för min brors särbos brors sambo (om ni hängde med) är chillenare, så de är visst mycket sånt också. Men de blir nog bra.
På nyår har jag inga som helst planer.. brukar veta de typ två dagar innan eller nått. Men de här året blir de nog att sitta ensam hemma eller nått. Har ingen sambo längre och alla vänner har flyttat bort så..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
LisetteS vad tråkigt det låter angående nyår :(
hehe jaa.. hade blivit likadant på julafton om de inte vart för inbjudan dit bort.
Får väl se om någon vän kanske kommer hem över nyår.. de lär märkas.
#8 du får komma hit till Gävle och gå på inflyttningsfest med mej ;D sen krogen då såklart :)
#8 du är välkommen till lilla borås oxå ;)
Självklart hit med, fast de är kanske lite långt ;)
Haha, va gulliga ni är:) Emma, inflyttningsfest och så kommer du släpandes på en utböling?:P
#10 Vart ligger borås?:P

Jag jobbar dagen före och hela veckan efter så det blir lungt firande fast i ilfart (låter bra va?) Först ska jvi hem till mina föräldrar och äta jul-lunch, sedan åker vi ca 5 mil till sambons föräldrar och firar kvällen där :) Sedan åker vi hem och myser i lugn och ro :D
Nyåret ska firas hos en kompis, långt ute i skogen :D Blir kul, hoppas jag :D

Min pojkvän kommer hit från Östersund över kul och nyår.
På julafton skall vi nog åka till min morfar som vanligt, och så kanske jag åker till min farmor en sväng… Får se om min pojkvän vågar följa med, hehe.
Utöver det händer det nog ingenting speciellt. Dricka något gott, titta på film och bara det det lugnt.
På nyår blir det väl att festa, fast det kan vi ju inte göra bara 2 pers. Men då jag inte är den mest sociala människan så får vi väl se om vi hittar någon annan att umgås med också. :)
#12 haha är det så litet så inte ens du visste vart det ligger?? :P Det ligger en bit utanför gbg
#15 Haha, neeh jag hitta de inte på kartan. Men jag kolla visst åt fel håll. trodde de var uppåt:)
Jul blir med familj & tjocka släkten. Till nyår kanske Sälen :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Oooh sälen vill jag ju till! Men nu har pappas jobb sålt stugan som dom hade där som vi kunde hyra billigt :(
#12 ja, varför inte? :D det är väl alltid roligt med nytt folk? eller ja, oftast :D
#19 Ja, absolut.. men jag tänkte mera på hon/han som har inflyttninsfest. Kanske ska fråga den personen först och främst:) Och vill du verkligen ha med mig då?;) Får se om jag skulle kunna få ihop lite pengar och ta tåget upp till er om de funkar:)
Men då måste vi lösa Ecko sitvationen med:)
det är min vän och hennes pojkvän som ska flytta ihop :) jag tror absolut inte att dom skulle ha något emot det faktist :) och det är väl klart att jag vill ha med dej! :D skulle vara superkul ju! jag ska fråga henne imorn :)
#21 låter kul iaf:) och då får jag ju träffa lille lottis igen också.. om jag får sova hos er iof:P Men då får du inte tappa bort mig, för inte tusan hittar jag i Gävle;) haha..
#22 tror du verkligen att hon skulle säga nej? pyttsan! ;) men fy nej! så dum är jag inte så jag skulle lämna dej alldeles ensammen :D
#23haha, neeh de är väl iof sant:P Neh, men du vet.. jag är liten.. ungefär som att tappa en vante;P
#24 haha, vad sött ^^ som en vante! jag är faktist duktig på att hålla reda på mina vänner :) så det är ingen fara. annars ropar jag bara i högtalarna som små barn brukar göra efter sina föräldrar ;)
hahha.. "Emma, var vänlig kom till baren. Lisette står här och gråter och undrar vart du är!!":P
Jo, men de skulle som sagt vara kul. Men måste ha pengar då också som sagt. Kostar med tåg och antagligen att gå ut på puben med?:) Frukost kanske jag kan snylta av er?
hahaha :D ja, jag gissar ju på att det blir ut på krogen efter ;) och det är väl klart att du får frukost. jag kan ju inte sväla dej ju. fast vet du vad jag kom på, jag ska jobba klockan 12 dagen efter :S eller ja, kanske iaf!
hehe, aha.. funkar de inte då menar du?:P
#25 haha du får skriva ditt nummer på lisettes arm
#28 jo, det gör det nog endå :) men jag kan ju inte rejva loss hela natten. ;P
#29 haha, det va en bra idé ;D
HAHA… emmas nummer har jag ju redan på mobilen. men de vore väl isf så dem som hittar mig nedgråten i ett hörn ska se de förståss. Lille vanten!
Mmm.. får se om de löser sig så jag kan komma också. De är inte alldeles säkert de heller.
#18 Ja jag bor ju inte direkt långt ifrån så det är ju inte så omöjligt att det blir :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Hej LisetteS jag ser att du bor på min gamla hemort! Är det inte fyrverkerier vid strömmen??
MVH Isnornin
Hej isnornin, bodde du i Norrköping? Jo visst har dem fyrverkerier vid strömmen fortfarande:) Brukar ju oftast vara tävlingar med de där..

ja juste de är ju fina:) Ja jag bodde där från 89-96:)
MVH Isnornin
#35 Jaa de är dem. Speciellt när dem tävlar, då måste ju alla övervinna den andra med musik och allt:) Okej, varför flytta du då? skönt iof kanske.. hehe

#36 kärleken;)
MVH Isnornin
#37 Hehe.. jaa de är ju en bra anledning:)

#38 att flytta ca 40 mil är inte så dumt när man är kär;)
MVH Isnornin