häst?
Jag skulle gärna vilja tatuera en häst… Hittar dock verkligen innnnga snygga tatueringar.. någon som har några tips?
du kan ju alltid gå till ett stall och fotografera en häst. Sedan tar du med bilden till din tatuerare och ber honom rita den, och göra de ändringar som du vill ha :)
fast jag vill inte ha en sån typ av häst, utan en uttrycksfull häst osm typ slår med frambenen eller nåt. =)
#2 det kan en tatuerare fixa till lätt ;) Min kompis ville ha en enhörning och den blev hur snygg som helst!
Precis, gå till en tatuerare och förklara vad du vill ha, så är jag ganska säker på att denne kan rita upp en bild till dig :) Blir det inte rätt första gången så ändrar dom på det till det är som du vill ha det :)
Gud, jag är nog rätt korkad.. trodde först att du ville tatuera din häst:P
Men gå till en tatuerare och be dem rita en häst och ge dem dina tankar om saken, att du vill att de ska slå med frambenen osv. så kan dem lätt rita den åt dig. En tatuerare är en artist vet du.. dem ska kunna göra de för dig:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
annars kan du även kolla länkarna på den här sidan och där inne finns de två sidor med MASSA bilder. du kanske hittar något inspirerande där ifrån.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Haha vad slarvit skrivet av mig, ska givetvis inte tatuera hästen, utan jag ville göra en tatuering föreställande en häst =) haha
tur man visar sina skrivtalanger haha =)
tack för era tips!