Favorit
Vad/vilket är din favorit som du gjort?
Alltså inom piercing, tatuering, scarification eller annat.
Vad är du mest nöjd med, vissa gärna bild. Alltid lika kul att se bilder:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#1,2 de är jättefina:) Har du många fler?
MVH Isnornin
tack :) nja, jag har 10 piercingar (varav 6 är i öronen) och 6 st. tatueringar… Än så länge ;)
Av tattarna är jag mest nöjd med den i svanken
(den är inte läkt på bilden och färgflagor sitter löst)
Sen är jag mest nöjd med piercingen i tungan.
Denna tatuering är min favorit (bilden)
Piercing har jag bara i naveln, förutom dem längst upp i örat (som jag aldrig kommer ihåg va det heter ;) ) Har aldrig räknat några av mina hål i öronen som piercingar men om man ska göra det så är nog mina "vanliga" hål favoriter eftersom de är "viktigast"
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#1 Har du gjort conhen själv?:) Vilket fusk, jag vill också:P
#7 Klart att alla hål räknas som en piercing;) Den längst upp i örat antar jag är helix du menar.
Min favvo just nu är ju självklart läppen faktist:P Jag tyckte jag passa så bra i den så de vart klart en favorit.
Den i näsvingen märker jag inte ens av ..
Inom tatueringar har jag faktist ingen favorit ännu.. de kommer snart förhoppningsvis.
Och så är jag iof självklart väldigt STOLT över mina uttöjda hål i öronlobben:P så de är ju också en favorit.. men vem sa att man bara fick ta en;P haha..
#8 Jo, jag har ju fått "lära" mig det nu :) Menar inte att det inte räknas, har bara aldrig räknat dem till det själv :) Ja just det, helix, det har du ju sagt förut ;)
hehe jaa du ser.. sidan har vart bra för något;) Ja de har jag ju gjort.. men inte alltid lätt och komma ihåg alla dem där begreppen:)
#8 hehe nej, näsan har jag gjort själv ;)
#10 Absolut ;) Får man vara lite OT bara och fråga hur du fått till avataren?! Vill också ha en såndär rolig!
#11 jaha de var näsan du mena.. Jamen de har jag ju redan;P
#12 Skickar pm om de ist, de är så jobbigt att förklara såhär:P
är sjukt nöjd med tatueringen(stjärnan på midjan) och tungan som jag precis töjt lite :) skönt när staven väger lite mer.
#14 Är de skönt när staven väger mera?:) hur kommer de sig *nyfiken i en strut*
#14 Töjer du tungan???
#15 jaa!! hade 1.6mm tjock stav i ett år och började tröttna eftersom jag var så van vid den, kände ju knappt att den var där så jag töjde till en 2.4mm tjock stav och den väger litelite mer jag tycker det är skönt när man kan känna att det är nåt där, testade att byta ut kulorna så dem blev lite större visst det vägde mer men de skavde även om jag hade plastkulor. Jag gillar smärtan när man är nypiercad eller nytatuerad eftersom man känner att nåt är där.
ringen i läppen känner jag ju av hela tiden speciellt nu på vintern då jag är lite beroende av försvarets hudsalva(mina läppar spricker så lätt på vintern)
#16 japp, jättelätt att göra, man kan använda töjninngsnål eller olika smycken, jag gjorde på det enklaste och billigaste sättet nämligen gängtejp runt den gamla staven! ohygeniskt om man inte är noga med att byta tejpen och göra rent ofta. jag töjde från 1.6 till 2.4 på några timmar men vissa behöver helt klart längre tid på sig. nån dag blir det nog 3.2mm tjock stav men då kommer jag nog prata otydligare än vad jag redan gör^^
#17 hehe okej, samma här med läpperna;D
#18 ett himla bök men den är så omtyckt så den får allt sitta kvar!
#19 Jo precis, jag har spiral också så den snurras runt hela läppen. otroligt jobbigt när jag behöver lypsil:P
#20 jag hade sprial innan och tyckte det var enklare ;) men jag kom på ett knep, satte liksom ena kulan på insidn och snurrade så ena kulan på utsidan och andra på insidan. svårt att förklara men du kanske kommer på det nån dag. lite ot nu..
#22 sån jag hade ;) man får testa lite så går det bökigt men det går hehe.
#23 Ahhh.. nu fatta jag.. de blir så de inte är något över läppen utan ena sidan är vinklad neråt mot hakan. Man klämer liksom mellan läppen:P smart!
#24 jaaa! :D smidigt för de som använder läppstift också höhö