Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketter: piercingarfrågor-och-svarläkning-och-eftervård
Läst 275 ggr
mickn08
0

Piercing i bröstvårtan krånglar (?)

Hej!

Jag piercade båda mina bröstvårtor för strax över ett år sedan, och har inte haft särskilt mycket problem med dem. Det läcker ut vit vätska, vilket jag förstått är normalt.
Dock har den ena börjat krångla litegrann, dels har jag fått någon form av infektion i den, vilket jag håller på att få bukt med. Vid det ena utgångshålet har jag haft en ljusfärgad bula runt ett bra tag (sedan innan jag fick infektionen). Den gör inte ont, och det händer absolut ingenting om jag klämmer på den men baserat på dess utseende känns det som att den är fyllt med nån form av vätska eller var. Någon annan som haft liknande? Vad gör man?

Magrat
0

Mina krånglade från och till i typ ett och ett halvt år. Nu är det väl fyra fem år sedan de krånglade.
Jag kan få lite sårvätska när jag är förkyld, det är det enda.
Om det är en kböl, gå till din piercare och fråga. Annars tvätta med koksalt (med rena händer!) och pilla så lite som möjligt.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell