Julklappar
Jag är lite före här, men ändå!;)
Vad fick ni i julklapp, de är bara att berätta när ni vet helt enkelt:)
Jag TROR att jag ska få ett presentkort av min fd. på ett tattoo ställe. Jag sa att jag ville ha det och när vi tjafsa lite så sa han att han kunde ta min julklapp själv då. Så de är ju definitivt något båda könen kan använda:P haha, vad besviken jag kommer bli om de inte är de dock.. skit!;)
Annars har jag fått de mesta redan av min mor.. Jag får typ alltid innan av henne, eftersom hon bara köper de jag verkligen vill ha. Sa till henne att jag gärna ville ha pengar till tattoo ist för kläder också. Så får väl se. Min bror får jag nog ett presentkort på någon möbelaffär, för de var de enda jag önskat mig från honom.
Ja nu ska jag sluta babbla, har lite att göra idag känner jag:P
Ha en bra fortsatt dag/kväll och njut och ta de lungt nu dagen innan julafton. Hoppas ni får de bra!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
det enda jag vet är en klocka bara för att jag köpte den själv.. fick pengar utav min faster som jag skulle köpa julklappar av till mig och mina bröder, känns väldigt konstigt att slå in en julklapp till sig själv och ännu värre att jag inte får använda den förens imon!
Vet ingenting mer än att killen ska betala min tatuering :)
Jag får nya snowboardkläder, byxor och jacka. Åker inte så mycket, men de är perfekta när man ska vara ute med hunden :) Sen vet jag inget mer än :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar