Ahapp, puts väck..
Då sitter jag här utan navelpiercing. Blev för mkt komplikationer efter operationen att jag inte kunde ha den kvar. Har tagit ur den ur naveln och hoppas att den får läka igen så jag hinner göra om den till i sommar.
Jag har vant mig vid mina ärr nu, och dem känns som en del av mig. Lite scarifications över mig ;)
Vad tråkigt att behöva at ut sin percing. Men som tur är kan man ju göra det igen :)
Åh, det är så sorgligt att ta ut sin piercing
.
Jag tog ur min läpp piercing för ett par dagar sen, den blev sne, och när svullnaden gick ner så såg man det väldigt tydligt, dessutom började läppen hänga… Men jag ska ta om piercingen, det får bli när jag blir frisk.
Har just nu körtelfeber som några kanske redan har hört, haha! Men sen blir det direkt att åka till stan, hon tar om piercingen gratis så
… Jag är lite sugen på att göra en conch samtidigt… Hmm… vad tycker ni? Jag får ta hål vart som helst i öronen, bara jag inte gör industrial, mamma ogillar stavar… *muttrar*.. 
Gör precis vad du känner för :) Synd du inte får göra en industrial, dom är så läckra :)