Då var det dags för ett nytt år...
Nu är julen över och jag önskar er ett:
Hur ska du fira in det nya året?
Jag och killen ska vara hemma med hunden. Det är hans första nyår så vi vill vara med honom och ta det lungt.
En härlig meny ska lagas och god dricka ska drickas :)
Sen tänder vi nog ett antal tomtebloss (är rädd för raketer)
Vad ska du göra då jenkass?
Jag blir nog att ta min fyrverkeri-rädda hund och åka till min moster på landet. Fira med hennes familj och mina föräldrar :) Käka lite thaimat och spela tv-spel o andra spel, brukar vi göra.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
min sambo fyller år den 1 jan. så vi ska passa på att fira hans födelsedag på nyårsafton oxå. Först ska våra närmaste vänner komma över på middag och så bjuds det på bål och marängsvisch ;) Sen drar vi vidare och träffar fler kompisar och festar. Kan bli hellyckat tror jag =)
*putt*
GOTT NYTT ÅR!

Gott nytt år!
MVH Isnornin

Gott nytt år =)
Ska bara ta det lugnt och vara hemma och mysa med sambon och djuren och vid tolvslaget blir det ev nån raket
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ska vara hemma och bara relaxa.
Sambon jobbar mellan 17-01, så blir bara jag och valpen hemma.
Det blir middag hemma hos en kompis(kanske borde göra lite mat som jag kan ha med mig i burk, oxsvans i soppa är inget som lockar hehe) sen blir det nog in till stan och träffa lite andra kompisar.
Hoppas alla tar det lungt idag!

Jag o pojkvännen ska få hit 2 kompisar ska äta vid 6tiden för att sticka till andra polare klockan 8.. Sen är det att vänta in det nya året.. ! Tat lugnt, o ha ett GOTT NYTT ÅR!
Gott nytt år på er!!:)
Jag sitter hos mamma för där låter de mindre från smällarna än hos mig. De visade sig att min vovve var räddare än han vart tidigare år.. han gjorde inte ifrån sig annat än kissa igår eftersom dem smäller hela tiden.. *pust*!
Men mammsen och jag ska käka middag och efter de kladdkaka och efter de massa ostar och kex och efter de godis.. hehe.. så gott nytt år!!!:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆