Vad tycker ni ??
Snygg! Ser ut som en delfin
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
om du vill och tycker den är snygg så gör den! Jag däremot hade hellre velat ha ett mönster som ingen annan har, lite svårt när det gäller tribals dock, därför jag inte är så förtjust i dem ;) Men det är ju vad jag tycker…
Ja den var riktigt snygg :) Så triv du med den ska du göra den. Så länge innan annan har en lika dan.
jag tycker att du ska göra den om du gillar den, oavsett om någon annan har den. vill man ha en tribal som ingen annan har får man nästan rita den själv :P
Nu är det väl så om ngn annan har den så kanske denne har ngt emot att någon annan tar den. Ingen hade fått göra mina tatueringar.
Så har en annan den ska man inte göra den.
Tack alla för svaren. Jag tänker och grunnar får se om jag vågar. Gör det väldigt ont? En sa till mig har du fött barn så klarar du det, och det har jag ju. Men jag är ändå lite rädd. Jag är en lite fegis 
det är ju väldigt individuellt vilken smärttröskel du har. jag har 7 tatueringar än så länge vilket inte har avskräckt mig än ;)
#5 nej, är det en egendesignad tatuering gör man såklart inte det. men många tar sina tribaler ur tatueringstidningar och sånt. då kan man ju inte direkt räkna med att man är ensam om den :) det va så jag menade.
Beafer : Ok :)
#0 den var snygg :)

gillar du den tycker jag att du ska ta den, här kommer ett men: väldigt många som gjort tribals säger att dom ångrar sig och hellre skulle vilja ha ett snyggare motiv på den platsen.
Tack för alla svar. Jag får se vad jag gör. Har inte bestämt mig än 
Som alla andra sagt, gör de du själv känner för.. de är du som ska bära den i de långa loppet och den går inte bort.. så tänk över de noga. Jag tycker inte jätte mycket om vanliga tribaler men gör man de på ett snyggt sätt så kan de göra sig jätte bra.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆