Tatuera armbågen?
Har lite frågor ang tatueringar, jag har inga själv, men är lite sugen på att skaffa en, eller flera, de säger ju att det är som ett gift.
Jag tycker det e j*vligt snyggt med tatueringar på armbågen, typ en stjärna, pentagram, heartagram. Men hur svårt är det att tatuera på just armbågen, och hur ont gör d?
svårt borde det ju inte vara en fråga om eftersom en tatuerare borde klara av det utan problem men kan tänkamig att det gör ont eftersom det är emot ben
ArleMonster Som ett gift? Som en drog menar du nog ;) Gift dödar hehe
Och du får prata med en tatuerare. :) Och hur ont det gör beror helt på dig. Olika för alla.

#2 Jo, det e sant, men droger kan döda d med.. same, same but diffrent! 
Går det att beskriva smärtan, e d som att klämma en finne, sparka emot foten mot ett stolsben, bränna sig på en kastrull, eller som när man var liten då man gjorde tusen nålar på varandra (om ni nu vet vad d e för nått).
Haha men gift blir du ju inte beroende av, de blir du av droger ;)
För mig känns det som att riva med en tom kulspetspänna på ett och samma ställe. Det är så personligt så du får helt enkelt vänta och se :)
Jag skulle nog säga att smärtan inte liknar något du just räknat upp:) och välkommen hit föresten. ¨
Vad jag tycker och många med mig är att smärtan är som att just bli stucken av nålar fast på ett och samma ställe tusen ggr. De gör alltså eftersom de blir så många gånger att smärtan försvinner mer och mer när de domnar bort och adrenalinet pumpar. Enligt mig själv gör de inte alls ont, men de beror på hur hög smärttröskel man har också.
På armbågen är jätte snyggt och inte svårare för en tatuerare än något annat ställe.. jag vet inte om dem kanske tar mer pengar för just de eftersom de kanske är lite svårare än mitt på armen. Vet att dem tog mer för en stjärna i nacken för att de är ett mer komplicerat ställe. Gå till en tatuerare och kolla:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Skulle nog vilja påstå att droger är gift
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag tycker det gör jätteont :) Jag lider, biter ihop hårt och höjer volymen på mp3-spelarn… Efter ett par timmar är jag helt slut.
Men vill man vara fin…
#6 Jo, men när jag tänker på gift tänker jag på annat :) Sånt man häller i folks mat för att döda dem ,) hehe

Min tatuerare har sagt att det kan vara svårare för färgen att sitta kvar just på armbågen då det är ett ställe som slits mycket och det är relativt tunt skinn. Oftast gör det ondare dessto närmare ben det är. På mig stämmer det. Kroppens eget försvar sätter dock in efter en stund och då tycker jag att det mest blir skönt och jag är nästan hög efter varje tatuering och kan inte sova på natten pga adrenalinkicken. Allt som har med smärta att göra är väldigt individuellt.