Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 4737 ggr
Buffaomini
0

spindelnät?

satt och funderar om spindelnät på armbågen har någon speciell betydelse. min sambon berättade att han fick för sig att de kunde vara för anti-rasister eller liknande. eller orginal skinheaden (de som var emot rasism).

kan det stämma?

skrellet
0

först var det att kriminella skulle känna igen varandra, hur många ringar det var i nätet berodde på hur många år dom hade suttit i fängelse.

sen finns det säkert olika förklaringar från olika delar av världen.

AndreasS
0

Har även hört att det skulle ha en betydelse på att man mördat någon. Men det kan juhe iofs bara vara en osanning i det.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[jenkass]
0

#2 jo det har jag oxå hört… men drar inte alla efter en kant ;) betydelsen i sig är ju alltid speciell för individen själv

Karmatarerskanise
0

Det hade jag ingen aning om :) Undrar om det är många som vet det? Om folk hade gått runt och trott att man mördat ngn,.

bubbelbubbel
0

jag har också hört att det är för att kriminella skulle känna igen varann och detdär med fängelset.
har även hört om mördarbiten med.
träffade en kille med ett sånt spindelnät en gång, men jag tror inte han hade mördat nån, men han hade iaf suttit i fängelse. :P