Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: frågor-och-svar
Läst 1007 ggr
Allamej
0

Hjälp mig är ni snälla

Jag frågar här inne för jag har blivit så f*rbannad på FB idag av alla som jämför henna och jagua med gnuggisar… j*kla besserwissrar… Om man inte vill ha en permanent tatuering på hela handen vad ska man göra då? Sitta med tuschpenna dag ut och dag in? Så nä, jag vill fråga vettigt folk ist.

Vad kan man ta för pris för henna tat.?

S = ?

M = ?

L = ?

Och jagua, växtgel från amazonas, inget PPD eller annat giftigt men detta blir svart och man kan göra snygga skuggningar också. Dyrare i material än henna.

S = ?

M = ?

L = ?

Jättesnällt om ni kunde hjälpa mig, jag har målat med henna förr men jag fotade aldrig det jag gjorde… *dum* och nu när jag hittade jagua också…
Ja, jag ska börja med detta igen det är därför jag frågar

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[jenkass]
0

svårt att veta exakt hur du menar med storlekarna hur stora dom är… Och jag är inte insatt i henna/jagua då jag aldrig gjort det själv, så har ingen prisuppfattning heller =( Sen beror det ju oxå på om det är på dina vänner du ska göra det på eller helt okända (jag hade gjort det billigare på vänner iaf) Hoppas någon kommer med något vettigt prisförslag till dig!

Allamej
0

Mina vänner får stå modeller för mig som tack :) Min stackars syster kommer att modella ihjäl sig :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor