Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1533 ggr
Allamej
0

underbar tatuerare

Hittade en fantastisk sida via ett annat forum och ville bara visa er

Klicka på nr.03 i alternativlistan så kommer ni till galleriet

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Karmatarerskanise
0

De få bilder jag fick fram var riktigt fula :/ Fick bara fram 3 bilder.

paivi
0

Lite annorlunda… Tycker docj inte att dom ser särskilt fina ut.

Däremot webbsidan är snygg :) och jag fick fram alla bilder

Allamej
0

Jag älskar dom :) Inovativt och bra användning av färg.

Jag är individualist och tror skarpt på att man ska få vara unik, dessa tatueringar är unika, förutom dom som man såg att han hade blivit tvingad att göra.. :/

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Karmatarerskanise
0

Nu såg jag fler. Tur smaken är som baken! ;)

Men jag håller med, visst var dom unika.
Dock inte på ett bra sett enligt mig.

pelleplutt
0

#4 Skrattande

Beafer
0

oj, jag gillade hans stil som fan :D riktigt grymt! roligt att se något ovanligt :)

Robinsnel
0

Udda tatueringar.. I like..

mjioo
0

åh.. detdär var en perfekt sida för mig. vill ra ha rött, svart, grått och vitt och motiven är så sjukt snygga. klockrent

Allamej
0

Yey! Jag är inte ensam!

Ilokay
0

härlig stil! hittade många jag skulle kunna tänka mig att göra!:)

Beafer
0

jag kan bara säga att jag är frälst!

lillspindeln
0

grymmaSkrattande

Linn
0

Det var ju helt klart annorlunda tatueringar och dom var ju tuffa, men verkligen inte något som jag skulle vilja ha.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

navel
0

Ja, jättekul att se så innovativa tatueringar.

Det är även väldigt kul att se tatueringar från de där rätt kända tatuerarna som kör skitsnygga naivistiska och samtidigt väldigt grafiska grejer, väldigt annorlunda motiv som utmanar den allmänna uppfattningen om vad tatueringar är och hur de "ska" se ut.  hm.. ska se om jag inte kan hitta ngn länk….

navel
0

..Hittade ingen länk men här är en bild. :)