OT Syntet dreads?
Nu har jag bestämt mig för att testa syntet dreads! Jag hittade en bra sida där det stog hur man satte in de, men nu hittar inte jag den sidan igen!
Så det vorde väldigt snällt om någon här kan beskriva hur man sätter fast dom :).
Mvh Antonia
Ingen aning. Visa gärna bild sen :)

Det kan vara fint vissa gånger. Föredrar dock äkta dreads men har faktiskt syntet just nu (och äkta i min tuppkam, sparar ut håret på sidorna så där har jag syntet).
Ids inte förklara nu, skall kika om jag hittar någon bra bildtutorial… Men är det SE eller DE du kommer sätta i?

Här är en tutorial för isättning av DE's. Dock på engelska, men det spelar ingen roll då det går lika bra att bara titta på bilderna…

Orkar inte leta efter någon tutorial för SE's, men det är i stort sett likadant som med DE's. Men då trär man istället hela hårslilngan igenom öglan på dreaden för att sedan dela den i två delar. Sedan är det bara fläta på.
Okej! Tack så mycket! =)

Hade också en massa sådana sidor innan men några dreads har det inte blivit än.. Funderar dock på att ta tag i projektet snart. Fixa bilder på dina när du är klar! :D Lägger in länkar till sidorna här om jag hittar dem igen.
(fint namn du har förresten. Jag heter också Antonia) ;)
#6 Jodå! Kan lägga in en bild nu, det är inte klart än, min syrras kompis hann inte göra klart igår, men hon ska forsätta idag :).
Haha va grymt! Jag har aldrig mött någon med samma namn förut :D

har du någon bild på när det är klart?