Nu är tid beställt
Nu har jag beställt tid för piercing, men jag har blivit lite fundersam på hur jag ska ha den, om jag ska göra som jag tänkt från början eller om jag ska två i höger öra istället. Men det är något jag fr fundera över till på onsdag. Vet ej hur jag ska lyckas bestämma mej, mn men. Det märks. ;) Gissa om jag längtar!
är det helix du ska pierca?

Jag vet ej. Har blivit lite fundersam om jag inte ska göra den (inte för att jag inte vill, men funderar ändå att ta någon typ av industrial ändå. Jag kan ej ha den riktigt så nära huvudet (om jag ska försöka förklara) pga jag har glasögonen, men funderar om jag skull ta den lite högre upp än vanligt. Men jag har ej helt bestämmt hur och vad jag ska göra om jag ska vara ärlig. Förut var jag så klar med vad jag skulle göra, men inte längre, men nu lutar det mer och mer åt en industria i höger öra istället. ;)
Industrial är såå fint!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

industrial har jag velat göra i många år. men det blir nog aldrig av. snyggt är det i alla fall!

Förut (för bara några dar sen) funderade jag på helix, men det känns som jag vill ha mer valuta för pengarna (typ om man kan säga så) så nu finns det stora tankar på en industial istället. Men är det någon som vet vad en helix och en industial kostar (nu vet jag att det är från studio till studio, men typ. Glömde fråga vad det kostade).
du kan ju göra helix i ena örat å industrial i andra ;)
Öron brukar ligga runt 100 - 150:-
och industrial runt 200 - 300:-

#6 Jo det kan jag ju göra, men har hört att det inte är bra att göra fler än en åtgången och sen har jag igentligen ej råd med någon alls nu ;) (men ska ändå göra en ny nu när detta är min födelsedagsprisent till mej själv och numera vill jag bara pierca mej vid speciella tillfällen eftersom jag ångrar att jag ej gjort så förr). Så det är nu eller inte typ ;) Skulle jag göra efter ditt förslag så blir det inte svårt! :) En helix till i vänster och industrial i högra. Men får höra med som på onsdag för att se vad det blir, men nu utar det åt en industrial ändå. Men som sagt exakt vad dt blir vet jag nog ej förrän jag väl är där och framför allt efteråt. ;)
nej mena inte att du skulle göra dem samtidigt heller.. men det är ju en lösning om du inte kan bestämma dig för vilken ;)

Jaha okej, då är jag med på hur du menade. Ja som det ser ut just här och nu blir det ingen mer på ett år efter denna (men då vet jag ju vad jag ska göra då ;) ). Den jag ej gör nu får jag göra då.
hehe ska bli spännande att få se bild… är det din första piercing?

#10 Föesta. Nej långt där ifrån. Om jag ej räknar med de vanliga i öronen så är det 6 :e, så långt ifrån min första ;)
hehe okej :)