Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: ideer-och-tips
Läst 3837 ggr
Emmelie
0

Hjälp med val av tatuering.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nu efter julk såhär börjat smått fundera på att göra slag i saken att tatuera in en slinga av ngt slag över låret/höften. Är dte ngn som har lite ideer på vad som skulle kunna vara snyggt? Jag har planerat att gå till tatueraren och be denna rita upp ngt snyggt. Mern jag vill gärna ha lite egna ideer och förslag. Ngn som kanske är bra på att rita? Jag gillar den här stilen på det hela men är inte riktigt lika förtjust i motivet. Skulle uppskatta hjälp och tips =D.

/Emmelie

Emmelie
0

Gillade även denna, inte draken då men stilen..

Linn
0

jag tyckte att draken var cool. men om man bara ser till stilen tycker jag att det är snyggare med lite mera "liv" i som den andra bilden. den första var för symmetrisk för min del.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Zandra---83
0

Blommor och blad som inslag kan bli väligt fint (tycker jag).

Linn
0

#3 ja, framför allt om den ska vara så stor.

Linn

[jenkass]
0

du kan ju göra något mönster.. exempelvis blommor, och ha stjälken som slingrar sig som liknar den bilden du har i #0

som i samma stuk som min underarm typ…

Emmelie
0

Blommorna är något jag helst skippar faktiskt.. Fast jag går nog ärligt talar dit och ber om hjälp när det är dags =). det blir nog bäst om jag har med mig ideer och han ser vad som skulle passa.

tack iaf alla =)

[jenkass]
0

ja inte behöver du göra blommor=) tog bara det som exempel så du kunde förstår hur det kan se ut ;)

Linn
0

#6 man kan ju ha stjärnor eller snöflingor eller hjärtan eller vad som helst! ^^

Linn