Kat von D
Ni kanske känner igen henne från Miami Ink. Detta är Kat D's hemsida, kika in å kolla in alla hennes tuffa tatueringsverk!
Alltså, hon är så jäkla snygg!!! Passar riktigt bra i massvis med tatueringar.. synd man inte var så själv:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Pappa älskar hennes tatueringar. Han vill åka dit och få en gjord av henne. :)
jo, porträtt bilder är hon damn good at asså!
Riktigt duktig tjej :)
Såg ni det avsnittet i miami ink. då hon firade 10 år (tror jag det var?) som tatuerare å så fick hon en tatuering i present, å hon tyckte det gjorde jätteont! rätt starkt av henne att ha så många när hon tycker det är så jobbigt
haha.. jaa jag såg de, att hon satt och pinades.. jäkligt starkt av henne att göra ändå, när man ändå gillar de liksom:)
Hon vill bli bäst inom black work.. så de är väl de enda hon gör?:)
Ja hon klarade inte mkt hon ;) Man väntar sig att en med så mycket tattar inte får så ont :P Blev förvånad!
Jo de gör man ju..men egentligen. Gillar hon tatueringar, så vad ska man göra om man får skit ont ändå? Jo tatuera sig iaf;P
Hade jag fått skitont vid varje tatueringstillfälle vet jag inte om jag hade gjort dem faktiskt :) Visst jag älskar tatueringar, men jag hatar smärta :P Eller ja, inte all smärta men den smärtan som gör föööör ont :P

jag är överförtjust i hennes tatueringar hon har vid vänstra tinningen. otroligt snyggt!

jag är överförtjust i hennes tatueringar hon har vid vänstra tinningen. otroligt snyggt!

Jag skulle gärna överbemanna min flygrädsla bara för att få åka till henne och få ett porträtt gaddat av henne :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Hon är verkilgen duktig, skulle inte tacka nej till att hon skulle göra en tatuering på mig inte:)

hon är ju duktig när det gäller färg med :)
Duktig tatuerare tyvärr en riktig DIVA….
Och vill man ha en gaddning av henne så får man räkna med att langa upp en mindre förmögenhet.. Och riktigt så duktig tycker jag inte att hon e iaf.. Finns andra tatuerare som e grymt duktiga på porträtt med fast som inte e TV-kändisar … =)
#15 ja där håller jag med dig! det är ju mest tack vare media både miami ink å la ink å alla som jobbar där blivit "kända" å att "åååå så superbra dom är" Men visst är dom duktiga, men det finns ju minst lika duktiga ute i resten av världen oxå som ej är med i tv…
Ojojoj! Det är nog det mesta jag kan säga
.
Tänk att man kan vara så bra på att tatuera. Och hon är ju riktigt snygg hon själv också, jag har visst hittat en ny förebild, haha :'D!
Oj, vad mycket fint hon hade gjort! Synd att man inte fick se fler orginalbilder av porträtten…
/Christine