Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 4281 ggr
Ceciliaolucifer
0

Piercing ovanför kappan!

Jag såg en bild för något år sedan på en tjej som hade en piercing ovanför klitoriskappan. Alltså precis där vårat kvinnliga kön börjar. Det var ett vanligt navelsmycke som användes och det såg faktiskt väldigt fint ut och är också något jag funderar på. Men jag vet inte vad den typen av piercing heter?

Någon som känner igen?

Dessutom hade även den här tjejen en piercing i klitoriskappan och dessa två i kombination var grymt snyggt!

SMMM
0

en christina tycker jag det låter som.. googla och kolla..

Ceciliaolucifer
0
LinaN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det en sån här? de röda prickarna ska då symbolisera kulorna på navelsmycket. övre böjda linjen är venusberget…. typ ^^

OBS, bilden ritad i paint, så inget intimt ;)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

LinaN
0

nice….. jag kan tycka det är snyggt på andra, men själv hade jag nog aldrig velat ha en sån….. uj vilket jobb o raka o hålla snyggt ^^ Svårt nog i vanliga fall liksom :)

Linn
0

#5 du, där sa du något! det kan nog bli lite knivigt med rakningen!

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
0

jag vet inte om du syftar på just klitoriskappan eller något annat. men kolla artikeln om olika piercingar som jag puttat upp:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

Jag hade aldrig vågat pierca mig där ;) Fläka ut sig för en främmande, neeej tack ;)

paivi
0

^ Men du går väl på gynegologen??

Christina, lika som alla andra ytliga piercingar, ser snygg ut men brukar tyvärr växa ut så småningom, det håller inte så bra, jämfört med VCH eller HH.

Men visst, kör på!

LinaN
0

#7 piercingen enligt min fantastiska paint-bild :P

Karmatarerskanise
0

#9 Jo, men det är lite vanligare för en gyn. att kolla fjaset på tjejer än vad det är för en piercare. :)