Söker tattoo sajter
Jag söker efter bra tattoo sajter som man kan surfa runt på och skaffa lite inspiration och uppslag inför framtida verk :o)
Så länka gärna till de ni sitter inne med :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
hmm vet inga sajter som är sådär jättebra som jag kan rekommendera… brukar söka på googles bildsök när jag letar efter inspiration… sen kan man ju alltid söka på tatueraren om man har någon speciell favorit.. Har du kollat in länkar här inne längst upp på sidan?

Googlar gör jag hela tiden efter uppslag men ibland kan det vara svårt att hitta det man söker fullt ut.
Jag ska genast kolla in länksamlingen här på sidan oxå :o)
vad är det för typ av stil du är ute efter? kanske kan rekommendera några tatuerares hemsidor du kan kika på isf…

Det är det jag försöker komma under fund med genom att titta på lite olika bilder…mest oxå för att det är så roligt att titta på tattoos.
Jag har ju mitt projekt på G som kommer ta sin tid och sina pengar ett tag framöver ;o)

http://www.taurus-studio.se/ src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" /> Han har bra motiv och bilder:)
Börja med att kolla länkarna här ine på bodyart :) Det finns en massa tattostudios som har bilder där man kanske kan få ngn ide från. Så länge man inte tar en bild från deras sida.

#7 Att kopiera en bild/gaddning rakt av från någon annan skulle jag inte göra, jag vill ha gaddningar som är unika för just mig ;o)
#8 Bra, trodde inte det heller :) Men det skadar inte att upprepas så att folk ser de :)

www.tedstattoo.se ligger i Upplandsväsby (ca 4-5 mil norr om stockholm)

Jag hittade min senaste tatuering från en sida som du, CBA, länkade till en gång för längesedan inne på ridsport. www.tattofinder.com var väldigt smidigt att köpa mönster därifrån
http://www.bmeink.com/bme-tatt.html tycker jag är jätte bra.. därifrån har jag fått många egna ideer.
Och som hera sa, finns de mer på länkar här på den här sidan:) hoppas du hittar något bra:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#10 Teds känner jag till mycket väl…han har gjort 3 av mina 4 gaddningar :o)
Han har så bedröööövligt lång väntetid bara :o/
#11 Se där ja, har jag det *skratt*
Den har jag i min länksamling så där är jag ofta och surrar runt :o)
#12 Den har jag hittat till via länkarna här i länksamlingen, jättebra sida så den är sparad bland mina favvisar ;o)