Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettoff-topic
Läst 1297 ggr
Zandra---83
0

Teckningskurs

Nu vet jag inte om jag kanske lägger in detta på fel sajt, men om det är så får ni ta bort denna tråd!

Jag har länge funderat på en teckningskurs (brevkurs) så jag har något att göra när jag sitter hemma (och framför allt nu när jag snart ska operera mej och kommer att få lite problem att vara ute). Men tänkte höra med er nu om ni har något erfarenhet av denna kurs (hemsidan, men hittade kursen i Easy Shopping, reklamhäfte) www.tecknaochmala.a.se src="http://pyssel.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Så berätta både bra och dåliga erfarenheter om dom!

mjioo
0

den har jag inte varit med i men däremot en annan, tycker det är svårt att gå efter brevkurs då jag var med i det men nu brukar jag titta tillbaka i häftena och tycker att de är toppen(men har ju gått bild och form i snart tre år och iom det läst väldigt många bildkurser) jag är ju en sån som behöver nån som kan peka på det jag gör fel :D

lite krångligt att skicka in bilder också för att få omdömen på de men om man inte har några problem med det så är såntdär toppen! med tålamod och intresse funkar allt :) 

tror det har hamnat lite rätt iaf, de som vill bli tatuerare och inte gått några bildkurser eller är naturbegåvningar kan ju testa på en sån kurs!

Zandra---83
0

Jag har blivit lite skeptisk till brevkurser i teckning efter att ha hört på tv- programmet Plus (men nu var det en annan jag tror de tog upp för x antal år sen) om att den var dåligt och att de ej höll vad de loade med tex det första brevet var gratis och att om man ej var nöjd kunde man skicka tillbaka det utan påföljder. Så det är mycket det som gör att jag vill veta så mycket det går om det (visst sen behöver jag massa bra saker som jag kan lägga fram till försäkringskassan och se om de kan hjälpa mej med att betala kursen ;) ), för jag vet att jag måste verkligen ha något att göra efter operationen då jag annars kommer att klättra på väggarna (och som vissa säger så kommer jag annars behöva en klösbräda även till mej och inte bara katten ;) ).