Kosmetisk tatuering
Har du genomgått en kosmetisk tatuering?
Eller är det kanske något du kan tänka dig/funderar på att göra?
Får man isf. fråga varför?
Jag funderar på att tatuera in mina ögonbryn så jag slipper måla dom varje dag. Har dock hört/sett att resultatet inte alltid blir det bästa så jag kan inte bestämma mig riktigt..

Jag har vissa hud förändringar (ett par större fläckar som jag stör mej på) som jag skulle kunna tänka mer se om det går att göra något åt någon gång, men det är inget jag tänker på att typ göra imorgon, men tanken har funnits att en dag se om det går att göra något.
#1 jag har hört att hållbarheten är 2 - 5 år.. och att man rekommenderas att fylla i vartannat år för bästa resultat… kanske beror på det då kanske?
skulle ni vara intresserade av en artikel ang. kosmetisk tatuering?

#4 Jag är det! Vore intressant läsning tycker jag.
Min kompi mamma tatuerade in kajal. Undrar verkligen hur det känns.
#4 Absolut! En sån artikel hade varit väldigt intressant att läsa.
När det gäller ögonbryn så har jag hört att det kan bli väldigt "skarpt" och se ganska onaturligt ut. Jag vill i alla fall att det skall se så naturligt ut som möjligt..
#6 Har hört att det gör riktigt ont.. :O

nej inget för mig;)
MVH Isnornin

Ja det skulle jag vilja göra . Typ eyeliner. så slipper man sminka sig.. Hehe . Har sett folk som haft det. det är skit snyggt.. skulle oxå vilja tatuera mina ögonbryn .. :)
ögonbryn kan också bli riktigt bra. de beror helt på vilken artist man väljer.. de finns dem som gör ögonbryn och just kosmetisk tatueringar jätte bra och trovärdigt.
kajal vore nått.. men de kanske man ångrar sen ändå.. dem dagarna jag faktist inte vill vara spacklad.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆