Navelpiercing fast uppochner!
Som rubriker lyder :) Förstår ni?
Att den lilla kulan istället är under naveln och inte över.
Någon som gjort så? blev det snyggt? Har som sagt tagit ur min efter operation och komplikationer och ska väl göra om min till nästa sommar!
och jag glömde skriva att jag funderar på att göra den uppochner ;)

det beror på hur naveln ser ut om det är snyggt eller inte enligt min mening.
jag ska göra det så fort plånboken tillåter! och om det läker som det ska blir det nog en där uppe också och förhoppningsvis så kommer den vilja bli töjd så jag får in en fin liten tunnel i den :D
min navel är inte så omtyckt av mig just nu men om det blir som jag vill så kommer den vara väldigt älskad!
görs ofta av killar som vill pierca naveln.. tycker det är rätt snyggt och inte så vanligt dessutom :)

jag har min navel piercing uppochner. jag trivs i det jätte bra. har haft den i fyra år nu.
Jag tycker att det är skit snyggt. :) har tyvärr ingen bild på datorn.
bild så vi inte fullt lika invigda förstår vad som menas? :P
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

snodd från google. http://www.freewebs.com/imm0rtal_dr3am3r/Navel%20Piercing.jpg (bäst att göra sådär antar jag)
där är visserligen en bild på både uppe och nere, men den nere. hoppas att du sejangenfalt lägger upp bild på din ändå :)

Det är snyggt med nere. Men det är ännu snyggare med 4 st. :)

jag ska göra 4st, fast det kommer dröja ett bra tagtill, och jag hoppas verkligen inte att det kommer blöda lika mkt på de andra tre som på den första.