Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1371 ggr
Theres
0

Trekantig plugg/tunnel...

Någon som har testat?

golf.ifokus.se

Theres
0

Ingen? Aja, kommer bild på min sedan när jag får i den =)

golf.ifokus.se

mjioo
0

nej inte än men planerat att ha ett bra tag :) men tar det lugnt nu för annars kommer jag väl börja töja ett fjärde hål..

har ett sönderklippt lock till en tuschpenna i örat och när jag tar ut de så ser man mösntret i örat lite nyfiken på hur det serut när man får i ett trekantigt smycke :D

Theres
0

Jag hade såhär ett tag när jag töjde:

Så det blev ett "vågigt" hål :D

Lite fint såg det ut efter dethär också:

golf.ifokus.se

[slo]
0

#3 Det verkar inte som det gick att länka så från bilddagboken… :(

Theres
0

#4 Du ser väl bilderna? Jag ser bilderna iallafall…

golf.ifokus.se

SMMM
0

Jag har testat formade pluggar/tunnlar innan.

Kul för en kväll eller så men inget jag skulle ha i en längre tid eller rekomendera nån att ha "hela tiden" …

Skaver i "kanterna och vinklarna" tyvärr… men finns en del coola faktiskt.

Theres
0

#6 Men tror du det skavet i kanter och vinklar när örat väl har format sig efter pluggen? :P

Min trekantsplugg är väldigt liten, knappt så man ser att den är trekantig faktiskt, och jag ska bara testa den lite snabbt, för vill ha likadana pluggar i båda öronen =)
Så ska töja ena örat lite så jag får i pluggen, sen ta ur den och sätta i den vanliga =) Tror ändå inte jag tål den trekantspluggen…köpt på marknad och säkert allergiframkallande :D

golf.ifokus.se

SMMM
0

#7 Tyvärr så e det så att det aldrig vänjer sig did kantiga former helt å hållet. Fast juh mindre pluggen är dessto mindre skav såklart efter som det blir en mindre vinkling..

Jo tyvärr så håller inte "marknads/Kinasmycken den kvaliten man e van vid från större tillverkare/återförsäljare. Synd eftersom det finns ofta en del coola saker. Nått som kan vara värt att testa e att lacka dessa smycken. Då e chansen att man tål dem större iaf.