Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1219 ggr
Spraycanstories
2008-01-17 14:41
0

tatuering.

Är det någon här som brukar designa, skissa tatueringar till andra?

För jag vill tatuera mig, men jag vill att det ska vara en egen skiss som ingen annan har, så om någon är skillad på att rita så får ni gärna höra pma mig.

Karmatarerskanise
2008-01-17 15:02
0

Spraycantories; Om ingen här kan hjälpa dig kan en tatuerare det :) Dom är jätte bra på att rita upp det man vill. Blir det inte rätt första gången så gör dom om det igen :) Dom är vana vid att rita efter kunders önskemål. Så det är ett tips.

mjioo
2008-01-17 19:04
0

håller med #1 tatuerare(inte alla med de flesta skulle jag kunna tänkamig) strävar också ofta efter att allas tatueringar ska vara unika och personliga.

visst har jag ritat tatueringar både till mig själv och andra men om man inte är van vid att teckna efter andras önskemål så är det svårt om man inte känner personen tycker jag.

Zandra---83
2008-01-17 19:40
0

Jag ritar till mej själv, men har fått många fina komentarer om mina bilder och jag har fått förfrågan om jag vill rita till ett par kompisar. Det har inte blivit av ännu, men det ligger nära till hands när de vet lite mer vad de skulle vilja ha (jag har fortfarande svårt att göra på frihand så bihöver lite förslag på några detaljer leller lite idéer om jag säger så som de skulle vilja ha).

SMMM
2008-01-18 17:10
0

Mitt råd e iåfs en upprepning men lite mer samtidigt.

Gå till din utvalda tatuerare, men först tycker jag du ska sätta dig och kolla på internet el i böcker eller vart som helst och leta referensmaterial. Det kan vara små "obetydliga" detaljer du kan hitta i en bild som du tycker e snygga. Va inte blyg eller känn dig inte jobbig om du kommer med 100 olika bilder och pekar på detaljer ur dem bara. Det e oftast då tatueraren trivs som bäst . Med en grund ide med massa referensmaterial att titta på.