Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 770 ggr
Stj3rnfallet
0

Blir tokig här :P

Jag håller på att bli tokig här!:P Jag har velat göra fler tatueringar i ca 2 års tid nu, men har inte blivit av.. Ja, först var det för att det inte fanns ngn som tatuerar här i min hemstad, men nu gör det ju det. Den tjejen är superduktig och självklart vilj jag stödja henne och tatuera mig där.. Problemet är att jag inte får tag i henne! Har försökt sedan förra året att få tag på henne, men har inte lyckats!=( Och jag orkar ju liksom inte åka 35 mil för en tatuering… Vill ju så gärna ha tag på henne..
Men har ingen aning om hur jag ska lyckas :P Jag vet redan vad jag vill ha och allt sånt, bara det att jag behöver boka tider nu för att göra dem. Iofs kan ju säkert ni inte hjälpa mig, men jag behövde mest skriva av mig..
Vad tycker ni att jag ska göra? Ska jag fortsätta ringa och försöka få tag i henne eller helt enkelt ringa en annan studio och få en tid?

Hon som tatuerar här är inte heller så jättedyr, vilket är bra för mig, då jag inte har ngt fast jobb, utan bara är spring vik. Jag längtar ju som sjutton efter att få göra fler tatueringar!=) Har ni annars ngt tips på ngn bra studio i norrbotten?

(Visste inte vilken kategori jag skulle sätta detta i så jag valde OT)

Karmatarerskanise
0

Jag flyttade ditt inlägg till tatueringar, då det faktiskt är det de handlar om :)

Jadu, antingen får du väl åka till hennes studio och se om du kan få tag på henne där, eller så får du åka någon annanstans.

Om hon har studion ensam så är det kanska svårt för henne att svara i tele om hon har många kunder.

Förstår att du e frustrerad :)

Linn
0

i stenungsund finns det också en tjej som har en studio och hon går inte att få tag i på telefon eftersom att hon inte kan svara när hon tatuerar, så jag fick helt enkelt masa mig dit. Jag valde en annan studio senare, men jag vet hur du känner dig. Jag tycker att du ska gå dit, om det är i närheten vill säga.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Stj3rnfallet
0

#1 Så snällt! Hehe, missade den kategorin, vet dock inte hur jag lyckades :P Är blind =)
Problemet är att hon är en s k hemma tatuerare.. Eller hon har åtminstone varit. Vet att hon har delat med en frisörsalong och haft studion där, men vet inte om hon har kvar den där eller om hon flyttat hem den igen. Haha, skulle kännas jättedumt att bara åka hem till henne :P Och hon har liksom bara sitt hemnr som kontakt sätt =/ Så det känns verkligen omöjligt att få tag i denna tatuerare! Ja, hon har nog många kunder kan jag tänka mig, så jag förstår ju på det sättet om hon inte kan svara så ofta =) Men då borde hon ha telefontid så man har möjlighet att boka ngn gång :P

#2 Ja, med bil tar det kanske 20-30 min att åka till henne, men jag vet inte om hon har studion hemma eller ngn annanstans =/ Och det känns rätt konstigt att åka till ngn man inte kännero ch plinga på för att man vill ha en tid :P

Linn
0

joo, det är väl sant.. skumt. du får fortsätta ringa!

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ViktorMarina
0

Kan varmt rekommendera Lefthand tattoo i piteå, riktigt duktiga!

http://www.lefthandtattoo.se/

Stj3rnfallet
0

#5 Har du tatuerat di där?=) Var faktiskt sugen på att gå in där när jag var på Noliamässan sist, men blev inte av. Men det är bestämt att jag ska på tattoo meltdown och de ska ju också dit så jag får se om det blir ngn tatuering där :D

ViktorMarina
0

#6: Japp, det har jag! Edin gjorde min.. Är riktigt nöjd, de vet verkligen vad de gör! Också är de trevliga, inte alls så "tuffa" som en del tatuerare har förmågan att vara.. :P Ja, kika in dem på tattoo meltdown, det var ju en bra idé :)

Stj3rnfallet
0

#7 Ja, men det låter ju bra =) Dock är det ju ca 50 mil för mig till Piteå =( Tror jag.. Eller om det är 40-45 mil =/ Och det skulle ju bli en nedrans resa för en tatuering eller 2 :P Men går jag på tattoo meltdown så ska jag helt klart spana in dem! Iofs om de är bra, så är ju de milen värda att åka för att få en tatuering =) Gjorde du en stor eller liten tattoo? Jag vill som sagt ha en i svanken och en i nacken + lite andra grejer, men jag har inte råd med allt nu.. Kommer nog göra iaf 2 st om jag har råd med det.