TV tips!
På Söndagar klockan 19.00 på kanal 6 kommer ett program som heter Miami Ink. Det handlar om ett gäng killar och en tjej som driver en tatueringsstudio. I programmet får man se då tatueringar görs, höra historierna bakom tatueringarna och även följa tatuerarnas liv lite smått.
Ett trevligt och roligt program som jag rekommenderar :)
Håller med. De är ett jätte bra och roligt program om man är intresserad:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Det brukar jag kolla på ..
f*n jag har missat det idag! :( men iaf, tkr de är grymt duktiga o vill ha en tatuering nu! :P För det ser ju inte ut som det gör ont ^^
haha, neeh dem ligger ju oftast och bara pratar. De är väl just de.. att dem tänker på annat.
(iof tycker inte jag de gör ont heller)
fast jag tycker det är lite väl drygt med alla historier bakom kundernas tatueringar, eller när dom ska fylla ut programmet med att dom åker iväg å ska hålla på med annat (som i kvällens program då Ami skulle fotograferas med sin bil)
Btw så var tatueringen Kat gjorde på sin kompis sååå himla ball!!! Den med tårtbit och godis å sånt.. Den hade passat mig perfekt ;)
//gottegrisen
Javisst var den fräck den söta tatueringen :)
Jo, men de är nog så att dem gärna vill att man som tittare ska få en syn på dem som är med. Att man som person får lite bakgrund om dem och ser vad dem pysslar med utöver deras studio ger en mera inblick och känsla.
men jag kan hålla med om att deblir lite mycket ibland, Jag skulle gärna vilja se mer utav tatueringarna.

Jag lyckas alltid missa det. Vissa gånger har jag turen att bara dumglo på TVn och så var det visst Miami Ink. ;)
Får nog börja sätta påminnelse på mobilen.
Eller så kan vi påminna varandra här inne var vecka ;)
Det är bra, jag ha rdocl hört att Kat har slutat och skapat en egen studio som heter LA Inc. Någon som vet om dom ska göra en serie från henne med? tydligen bara tjejer som jobbar där..!
#9 Ingen aning om det där med cat eller kat :)
#9 Jo, det stämmer
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#9 Jajamensan, så är det.. Hoppas på att de kommer sändas här i sverige snart också. För hon är otroligt duktig:)
Ja, jag gillar henne :) Skön tjej!
Jag tycker det är jättebra! Brukar alltid titta på det :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Använder man torrent så kan jag rekomendera Tattoo wars. det är inge gråthistorier som det är i Miami/LA ink, väldigt bra (om inte världsledande) artister.
vet inte vad torrent är ;)

Kostar det ngt?

nepp
Nu är de repris från söndags också på sexan:)

Åh, just nu önskar jag att jag hade TV.

#15 laddar ner första avsnittet nu! :)
o ikväll kommer ett nytt avsnitt :)
det går faktiskt på discovery också ! :)
NU BÖRJAR DET OM 10 MINUTER!!! (alla som vill titta) ;)
Suck, kan inte se det då jag inte är hemma :(
och jag glömde bort:( satt och chatta med massa folk från relationer:P
då kan jag glädja er med att ni inte missade något.. det va nog det tråkigaste avsnittet jag sett… :/
jasså? hur kommer de sig?
Men det var ju bra :P
Det är Miami Ink nu på 6:an ;´:)
Ja, jag glömde att påminna:)
Jag gillade pantern som gjordes i slutet :)
Japp, min mor har en nästan precis likadan på axeln och över :)
Ni glömmer väl inte att Miami Ink är nu på kanal 6? :)

Miami ink går tydligen mellan 18-19 på diskovery chanell också, på söndagar. fast dom ligger inte på samma avsnitt.
Ja jag såg de med.. vart lite virrig när jag såg de var där med.. men vet inte om de är repriser eller om de är andra episoder.

Tjejen gör så sjukt snygga porträtt!
golf.ifokus.se
Ett ännu bättre tips e att leta reda på L.A Ink finns säkert att beställa på discoverystore.
Inte för att vara så men det e så jäkla mycket grymmare tatuerare i den serien. Plus att nöjet av att titta på snygga Kat Von D finns fortfarande kvar.
Sen om man ff vill ha mer så rekomenderar jag vissa avsnitt av Tattoo Wars . Riktigt "tacky" ide men en del riktigt bra tatuerare med där med.

La ink och tatto wars tycker jag själv är bättre än miami ink
Jag har aldrig sett ngt av programmen :(

Det gick tydligen igår också, samma kanal 6 kl 9.50, jag missade det, och vet ej hur långt de kommit där, någon annan som vet om det är repis då från söndagens eller hur det ligger till?

Igårkväll var det Miami Ink klockan 01.00 på Discovery… spelade in det så ska se det när teven blir ledig… sen är det ikväll klockan 19.00 på 6:an… =)
golf.ifokus.se
jajamensan 19.00 ikväll ska jag bänka mig..
L.A ink vore skit skoj att se.. men de har väl inte kommit till sverige ännu?
#44 nej det har inte kommit hit än. Sverige e så jäääääkla segt när det gäller sånt.
men jag e pirat *harr harr* och Information Wants Free!
Internet e fantastiskt!
Jag ska också se Miami Ink.
Vill att de andra programmen kommer hit också :)

Det som gick på Discovery igårkväll var ett jättegammalt avsnitt… fast hade inte sett det iallafall, så det funkade :D
golf.ifokus.se
Jo jag tror dem på Discovery är äldre avsnitt.
Fast är ju inte ens säkert att de kommer till Sverige heller. De bestämmer ju kanalerna tyvärr. De är mycket vi missar pågrund av de. Pirat all ära men jag vet inga bra ställen förutom Dc++:P

#48 Piratebay äger ju DC++ totalt :D
golf.ifokus.se

#48 DC++ är inte att rekomendera när man ska ladda ner, det är den sidan som det är hårdast koll på och men kan se vilka det är som laddar ner vad. Instalera uTorrent så kan du ladda ner från dom flesta sidorna, ex Piratebay.org, Torrentz.com med mera.
Jag har inte Dc heller iof, de är min mor som har. tror inte den här datorn klarar av alla nedladning. Lånar nämligen min fars dator eftersom min krascha! Och Dc är bra när man ska ha filmer och min mor är vip;)
men ska komma ihåg uTorrent när jag har råd me en ny dator:)

ok, men som sagt, dom som har åkt fast för nedladdning har använt DC
Dc är det absolut bästa om man vet vad man sysslar med.
Det finns juh hubbar utanför den allmäna vetandets realm… :)
Och där finns allt från zero day till filmer från 20-talet ..
Det enda "felet" med DC e det att man behöver bra lina ifall man vill komma in på de bra hubbarna. Inte för att jag har det problemet då jag sitter på 10/100 Mbits/s *skryt*
#53 Jo de är just de, att man måste ha mycket att ge också osv för bra hubbar. Men jag behöver inte oroa mig för de eftersom mammsen har hur mycket som helst och är vip på flera hubbar.. så de funkar bra att be henne.. själv tänker jag inte ens försöka:P
Tusan också, nu missade jag ju Miami Ink … :(
#54 ja det med fast jag har så jag klara mig med faktiskt. Delar ca 130Gb med originalrellar och såklart är allt rarat.. :)
#56 Jo Rar är ett måste tycker jag:P
ja jag missade med Miami ink. Jag hade de på tvn men satt här och tittade lite i ögonvrån, men de funka inte så bra:O

miami ink var kasst idag. vill jag se hunduppfostring ser jag på hundliv, vill jag se på brakdance ser jag på mtv.

#53 Självklart så skulle det väll vara bra då.. Men då kan man ju lika gärna försöka ta sig in på scenen, men det är en annan historia. Nu så snackar vi anmält som är bäst för alla. Torrents är det bästa allternativet. Dc ++ , Limewire m.m. som inte är Torrents kan man lägga ner direkt. Torrents är lättast och smidigaste. (fick hjälp av min pv som är insatt i det hela, fast det var väl inte såhär jag hade tänkt att han skulle svara, men det är hans mening om det hela).
#59 Smaken e som baken… 

#60 jag anser hur som helst att uTorrent är säkrare än DC++