Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettoff-topic
Läst 788 ggr
[jenkass]
0

OT. Sälen

På lördag natt åker jag och sambon till fjällen med ett gäng kompisar. Kommer då inte kunna vara tillgänglig här på bodyart under en veckas tid. Så ni vet vart jag har tagit vägen Flört
Ska bli underbart å komma iväg, ska ställa mig på en snowboard för första gången i mitt liv, så önska mig lycka till hihi'

//jennie - medarbetare

Ilokay
0

lycka till och ha det så skoj!Skrattande

Karmatarerskanise
0

Se nu till att åka för mig också :) Jag vill meeeeed haha :) Ha det underbart nu då :)

isnornin
0

Ha det så kul, jag vinkar när du åker förbi:)

MVH Isnornin

[jenkass]
0

Dåså, nu säger jag hej då så länge.. Ska lägga oss tidigt ikväll då vi ska upp å köra inatt.. så tror inte jag hinner kika in här något mer ikväll!

Ha det gott alla så länge, å så hoppas jag att det kommit in lite bidrag till fototävlingen när jag kommer tillbax ;)

ChristineL
0

Åh, vad roligt! Ha en trevlig och mysig vecka!

Liss
0

Ha de så jätte trevligt Jennie.. åk för mig med.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

SaraC
0

Lycka till! :) Är skitkul i Sälen, inte bara att åka! Bor i Borlänge så är där en 1 om året iaf :) Ska dit i februari!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Liss
0

#7 SkrikandesRäcka ut tungan *räcker ut tungan*

SaraC
0

#8 Haha :) Sen har vi ju ändå flera anläggningar här i stan med ;P

Liss
0

#9 har ni bra anläggningar då? för i de fallet kommer jag och hälsar på dig någon gång och åker skidor:P

SaraC
0

#10 Jadå, helt ok. Två stora, Romme Alpin och Nybro, de har säkert hemsidor. Sen har vi några småfjuttar också, sånna där som stockholmarna har en mitt efter vägen och är jättestolta över ;)

Liss
0

#11 Haha okej, de lät ju bra!:) Man kan hyra skidor va? för de äger jag inga.. tss..

SaraC
0

#12 Hehe ja klart man kan :)

[jenkass]
0

Nu är man tillbaka i regniga borås! Var ca. en meter snö och mestadels solsken hela veckan. Åkte snowboard för första gången i mitt liv å det gick hyfsat bra ;) Men en del vurpor blev det ju så har lite blåmärken här å där hehe… Så det här ska bli något utav en tradition nu :D

Karmatarerskanise
0

Vad mysigt med snö… här är det 7 plusgrader :(

Liss
0

Välkommen tillbaka jenkass.. att åka snowboard är skit skoj men de gör ont som sagt i början;)

Här är de faktist snö blandat me regn, skit tråkigt.