Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettfrågor-och-svar
Läst 1333 ggr
Liss
0

vet någon...

vad dollarn ligger i? Sitter och glor på olika sidor efter snygga plugs men vet ju inte alls vad de kostar när de står $6.99:-

Så kan någon hjälpa mig med det?:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
0

kolla på forex hemsida, där uppdaterar dom ett par gånger om dagen så man kan få väldigt exakt om man vill det :)

_troll_
0
Liss
0

forex jaa:) så heter dem;) hehe

Liss
0

hum, jag antar att de var 6,55 .. var så mycket siffror så blev ju alldeles snurrig:)

mjioo
0

valuta.se använda jag flitigt när jag skulle till skottland :)

skrellet
0
Liss
0

Men alltså, nu måste jag ju komma med en dum fråga:) Om euron står i 9,40000 tar man de gånger priset då? eller hur funkar de?:)

[jenkass]
0

det menas ju med att 1 sek är lika med  = 9,4 eur

Liss
0

jo, men hur räknar man ut de dårå?

om en piercing kostar 3.7 euro och euron står som sagt i 9.4? Jag är jätte dålig i matte:)

skrellet
0

#8 1 sek är inte 9,4 eur. 9,4 sek är 1 euro :P

[jenkass]
0

#10 heeh oj… det var så jag mena ;) e väl lite för mkt på lyret nu Räcka ut tungan

Liss
0

#10 Ja tar man inte priset i euro gånger 9 då eller?

bejtedejte
0

priset x kursen

Kostar en grej 7 euro så tar du 7 x kursen (vilket för närvarande tydligen är  9,4 kronor), alltså 65,8 kronor om jag inte räknat jättefel ;)

Liss
0

#13 okej, då var jag inte helt ute alltså.. tyckte bara de vart lite för billigt:P

[jenkass]
0

mne tänk oxå på att kurserna ändras ständingt.. så ligger euron på 9,4 i nuläget så kan det ligga på över 10 imorgon etc.. (eller lägre)

Liss
0

haha.. då kanske man skulle ha köpt den där tunneln för 34:- innan de stiger igen;)

[jenkass]
0

mjo… men det kan ju bli ännu billigare oxå… det är ju det som är så mysko.. man vet aldrig ;)

Liss
0

hehe joo.. man får sitta varje dag och glo:P haha!

mjioo
0

låter som om du kommer köpa ifrån utlandet också så håll koll på frakten ;) en tunnel för 34kr kan lätt bli jättedyr  så då är det ju bra att passa på att köpa flera smycken eller kansk köpa tillsammans med nån och dela på frakten(är inte så dyrt att skicka smycken i sverige heller) :)

du har säkert redan tänkt på det men tror det tål att upprepas så de som inte tänkt på det gör de :D

ber om ursäkt att det blev lite ot nu

Liss
0

Joo de förtsår jag:) och som du säger är de bra att beställa med andra isf. Men nu köpte jag från starpiercing iaf.. så de är ingen fara;P