OMG… må den flickan aldrig bli gravid…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Vi har haft kunder i studion som vart i samma klass faktiskt.
Eh, det gör ont men inte såååå ont. Jag undrar varför tatueraren fortsätter och varför hon plågar sig själv så? Visst det är väl inte direkt snyggt att ha en färgpytts på kroppen som inte föreställer något. Men något inom mig tycker att hon inte borde vara där överhuvudtaget.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Hahaha, herregud :P Snacka om att tåla lite smärta :)
Men herregud! Så ont gör det inte! Jag är också tatuerad på ankeln, och visst, man har väldigt tunn hud precis ovanför ett ben där nere, men jösses, varför gjorde hon det?
/Christine
#5 Problemet är väl att har man väl börjat får man snällt göra klart den, blir ju inte så snyggt annars ;) Och jag visste ju inte hur det kändes innan jag gjorde min, så hur skulle hon kunna veta? :)

haha Så ont gör det ändå inte, jag tyckte att det kittlade mest!
MVH Isnornin
Hahhah! jag hade iofs jääävligt ont när jag gjorde konturerna på revbenen och under troskanten.. men inte så där illa =)
hum, jag har inget ljud just nu.. men jag antog att hon hade väldigt ont.. Kändes lite överdrivet för mig att kränga sig sådär, men vissa kanske får så ont- har aldrig vart med om de iaf:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
men herregud asså… fan va jag hade tyckt det va pinigt om jag var hon… å stackars tatuerarkillen.. hoppas resultatet blev ok iaf… ;)
#6 Jo, iofs. tyckte hon verkligen att det var värt den smärtan?
Håller med #10, stackars tatuerarkillen…
/Christine

Man måste väl för 17 gubbar vara medveten om att man har en väldigt låg smärttröskel och kanske överväga att INTE tatuera sig som med största sannolikhet innebär större smärta än man klarar av…tycker då jag :o/
Som tidigare sagt…hoppas hon ALDRIG blir gravid!
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

gravid kan hon väl bli. men jobbigt sen när bebben kommer.

#13 Mja mjo att BLI gravid kanske inte är så smärtsamt *hahahaha*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
fast hon kanske visste att det skulle göra så ont men tycker att det var värt det :) finns ju människor som utsätter sig för smärtsammare saker.
och sen gissar jag på att tatueraren hade ganska kul där :D vist krångligt när hon inte ligger still men har ni aldrig tänkt att det kan vara skönt att ta ut sin ilska på andra, då är detdär ett toppentillfälle!
Men shit… fyfan vilken skämmig brud,
Tycker inte alls det gör ont att tattuera sig! Snarare än irriterande känsla..men ont? Nej.

Alla har olika smärttrösklar och är olika känsliga på olika ställen.
Min sambo hade betett sig likadant när han tatuerade övanför bröstet, om han inte hade vart kille. Han höll ut tills det såg någorlunda okej ut, sen avbröt han.
Man kan givetvis ha olika smärttrösklar, sen måste väl ändå tatueraren ändå förklara innan att vissa delar av kroppen har just tunnare fettvävnad och då känns det mer… det är väl ändå tur att man får träffa tatueraren och göra sina funderingar innan (eller???) så man slipper dessa saker…

Men snälla…….. Gud va löjlig!!!! Kan inte tåla någon smärta alls!
NEJ! Fasen heller så ont gör det inte! Hon är hysterisk. Antingen har hon en otroligt låg smärttröskel eller så är hon helt enkel helt uppe i att det tanken att det ska göra ont… det är nog mer mentalt än fysiskt tror jag.

jag tyckte också det var överdrivet, okej hon kanske tyckte att det gjorde hemskt ont! men har man gett sig in i leken får man leken tåla!