Ska bort och kolla
Ska strax iväg och kolla om tatueraren har lyckats rita upp vad jag vill ha. E så nervös för att jag inte blir nöjd och måste försöka förklara igen :) Wish me luck!
Good Luck!:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
fy vad arg jag är nu.
Gissa hur länge jag måste vänta innan min tatuering blir gjord??
7 jävla månader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Men du kan komma in varje vecka och se om vi fått ngt återbud"
Fan vad jag tappade lusten nu.
Men kan inte gå till ngn annan eftersom jag redan betalt 400 för att han skulle rita bilden + 500 i handpenning för att ens få bilden! Känner mig lurad!
Visst blev bilden bra, men nej, detta gillar jag inte alls.
men.. så du har lagt 900på den redan? att de ritar upp den ska ju ingå i priset trodde jag!? och hade han inte drop in?
nej gud vad tråkigt! har de sådan lång väntetid tycker ajg att de borde informerat om det redan första gången du kom dit med din ide, så att man vet om det. fick du något kvitto på att de tagit handpenning nu så du inte blir lurad när du ska dit å tatuera dig? ett halvår är ju rätt lång tid, så att de inte glömmer av det menar jag..
#3 Nej, det ingår inte. De tar betalt eftersom de lägger ner tid på att rita bilden. Förut vvar det bara handpenning, men tydligen har de ändrat på det nu. Kanske många som bad dem rita upp bilder och sedan sket i det ? Och nej, var har du fått drop in från?
#4 Ja, det har jag.
Och ja, dåligt att dom inte kunde informerat om väntetiden fören man redan betalt en del pengar. 7 månader är ju inte lite tid … fan vad kasst.
#5 konstigt, aldrig vart med om att de tar mer betalt för att rita en bild :/ hehe oj det var nog nån annan som skulle tatuera sig i typ april fast orkade inte vänta och skulle kolla drop in på fredagar eller nåt ist, så lätt att röra ihop allt.
men jag tycker du ska påpeka det att det känns jobbigt att lägga så mycket pengar på något som du kommer få vänta på så länge, information om väntetid ska man alltid få och innan de ritar upp bilden och innan man betalar dep. avgift så ska man ha fått en tid! tatueraren jag går till tar ju dep. avgiften just för den bokade tiden så man inte bokar av den i sista sekunden och där får man desstuom en vecka på sig att betala den avgiften. jag tycker att de har gjort fel och du ska inte behöva lägga pengar på dålig info!
Gud, jag hade blivit fly förbannad! Säg att du vill ha pengarna tillbaka och be dem kasta bilden om det är så. Eller bara pengarna tillbaka för handpenningen eftersom dem inte informera dig ordentligt. Inte fan skulle jag vänta 7 månader på en tatuering!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag får se hur jag gör. Han är verkligen duktig .. usch vad jobbigt.
det minsta du kan beära är iaf att de ringer r de får ett återbud och ger dig tiden om du kan då..
Tydligen inte. Det är upp till mig att kolla in var vecka och se om de fått återbud.
Vill inte säga ngt heller, vill inte hamna i bråk nä rhan e så duktig. Men jag är verkligen förvånad över detta.