Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1349 ggr
Karmatarerskanise
0

Är du känslig?

Satt innan och tittade på olika videos på youtube där folk blir piercade, och jag klarar inte att se det :) haha jag är så känslig :P

Är du det?

[jenkass]
0

mja, isf. att se på andra kanske.. vet ej.. men piercar man sig själv e det bara kul ;)

Karmatarerskanise
0

#1 Man ska ju INTE pierca sig själv :)

Och jag tycker både och är hemskt :P

Den här är riiiiktigt plågsam att se på … ajjjj!

http://www.youtube.com/watch?v=TipdNsRcDmY

[jenkass]
0

#2 jag menar när man är i studion och tittar på när piercaren piercar en. :P

Liss
0

#2 Ehm joo.. men man kan ju gärna veta om vad man gör också:P På mig blödde de inte öht och inte tog de sån där jäla tid att gå igenom.. herre min je!:P

Fast jag har inga problem med att titta, blir bara lite sur när jag ser folk som gör dumma grejer:P

och tror nog jennie mena att pierca sig själv i den benämningen som att bli piercad av en piercare själv.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
0

#3 var inte snabb nog:P

Karmatarerskanise
0

Haha ursäkta att jag missförstod :P

Så ni håller med om att videon är plågsam? :P

Efter att ha kollat runder så är jag långt ifr¨ån en piercing. Speciellt industrial som jag var intresserad av .

Liss
0

#6 Äsch, du ska ju inte kolla på dem där självplågarna och bestämma att det inte är för dig. De SER ju mycket värre ut än att göra det. Du vet ju själv hur tungan känns och jag har för mig att du sa, att du inte tyckte de var så farligt? men ser man en video om det när någon håller på så är de klart de ser förjävligt ut.

Karmatarerskanise
0

Jo de e sant ju :)

skrellet
0

piercing kan jag kolla på hur lätt som hellst. men dom som klyver tungan.. fyyy faaan. det är hemskt att kolla på.

[slo]
0

#6 Nejdå, nu ska du inte vara sån… Se till att få fixa en industrial, du kommer älska den! :D Jag tyckte det var värst att veta att det var ett hål kvar, smärtan gick att leva med.

Linn
0

#2 nej, såntdär klarar jag inte av att se på. jag tycker att det är värre att se på när någon annan gör det än att någon gör en piercing på mig. Visserligen så har jag inte kollat då men…

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

SaraC
0

Nej, sånt är jag inte känslig för. Däremot när folk äter äckliga saker (Fear Factor, Jackass osv) måste jag gå därifrån för att inte kräkas själv.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Liss
0

#12 Haha, där håller jag med dig.. mår super dåligt av att se när dem äter kakerlackor eller nåttLedsen

Telefonkontakt
0

Hmm.. Ma ska väl inte i regel blöda när man piercar sig om det inte är i brosk? Det har jag fått lära mig ialla fall. Skulle aldrig göra själv hemma..

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

SaraC
0

#13 Såg förut när de satt i ett badkar med tarmar och skulle slita sönder de där sega tarmarna med tänderna, suga ur "göttat" och fylla ett glas. Sen dricka ur glaset. Får rysningar bara jag tänker på det. Eller ett när en skulle samla kackerlakor, larver, gräshoppor o sånt i munnen och spotta i en kvarn. Sen malde dem det till en enda sörja som den andra skulle fånga upp med munnen. HJÄLP!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Liss
0

#15 Haha.. mmm! fast att höra om det berör mig inte alls.. men att se det i action alltså!:S aah.. va äckligt! När dem dök ner i en sopkontainer med massa äckel i och hämtade upp kapslar.. och tjejen sprang tillbaka med kapseln och skulle käka upp de som var i .. en av grejerna var grismagsäck och det andra tarmarna eller något sånt:(

Linn
0

#12 Jackass över huvud taget tycker jag är vidrigt. Jag fattar inte att dom är så dumma i huvudet så att dom gör sådär med sig sjävla. Jag tycker att dom är vidriga!

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus