Symboler
Jag har fått mycket skit för detta och inte heller mycket hjälp pga det, men jag söker symboler för ätstörningar. Jag har funderingar att vilja tatuera in den (jag har inte en aning om hur den ser ut) då det är en del av min historia och det är det jag brukar vilja tatuera in. Så jag undrar om någon här vet hur symbolen ser ut och har bilder på den (jag har sett den för anorexi vid ett tillfälle, men kommer ej ihåg vad den heter och det är inte den jag är ute efter då jag ej har anorexi utan ätstörning) eller om någon vet någon sida där jag kan kolla själv. Jag har googlat typ hela dagen utan framgång, tyvärr.
Om de är något du vill ha kvar så får väl det stå för dig. De är ingen annan som ska bry sig, sen kan man undra varför du vill minnas det.. men det är en helt annan sak:)
Tyvärr vet jag inte alls vad de är för tecken, visste inte ens att det fanns.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Visste inte jag heller. Lägg gärna in bild när du hittat den :)

Jo jag har sett den för anorexi, via ett annat forum men hittar ej den nu. Jo men det är ju som med de två jag har ena föreställer min då tänkta gravsten (men jag gjrde om den lite så att alla inte skulle se att det var en gravsten) och sen grenen jag har som är typ vissen då den blivit avbruten och den har också sin historia så jo jag är rätt säkert på att jag vill ha en symbol för ätstörning. Men jag vet ju inte var och hur stor ännu. Det beror lite på hur den ser ut. Men på det andra< forumet jag frågat om det få får jag mest till svar att "dina hjärnceller försvann med kalogorierna" m.m. Fast jag ej skrev i början att det var jag som skulle ha den utan jag bara sökte bilder för senare bli tatuering. Men men. Visst hittar jag något så lägger jag gärna upp dom.