Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 5810 ggr
mjioo
0

smart tatuering

tatueringar kan vara bra att ha ibland.

gillar denhär tatueringen väldigt mycket!

http://modblog.bmezine.com/2008/01/25/hemangioma-tattoo/#comments

har nån här funderat på att dölja nåt på sin kropp med hjälp av en tatuering? eller kanske redan gjort det?

Liss
0

Ja de där är smart.. har sett endel som gjort så men har själv inte gjort de.. har inget att tatuera över heller för den delen. :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

emsems
0

vet en som tatuerade in sin portkod på fingrarna… glömde hela tiden på fyllan =)

MarHai
0

Jäkla smart!

Han tänkte inte på att koden byts då och då? ;)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Liss
0

haha#2 eller att man flyttar:P

ChristineL
0

Vad snyggt det blev! Jag har inget jag vill tatuera över, men det är en väldigt smart idé.

Liljekatten
0

Jag råkade ut för brusten blindtarm för ett antal år sedan och fick ett 12 cm långt fult ärr som minne av det. Idag har jag en ros där i stället. Man ser inte ärret alls om man inte tittar mycket noga. Ett sätt att göra nåt fult till nåt vackert.

Liss
0

#6 de är ju jätte smart!:) och kul att man kan just göra det till något vackert:)

mjioo
0

#6 åh det låter fyndigt, finns det någon bild på det?

Ilokay
0

tufft! vilken tur att tatueringar finns!:)

SaraC
0

Skulle kunna tänka mig att göra något över mitt största ärr, men vet inte vad det skulle vara i så fall. Känns svårare med ärr.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[tiiia]
0

riktigt smart :)

om jag i framtiden (som jag vill göra ) får göra kejsarsnitt så får man väl försöka lägga en snygg tatuering över ärret sen ;) riktigt bra ursäkt till att tatuera sig också ;)

Cherridwen
0

#21 Vill göra kejsarsnitt? Varför då?

Jag har dolt två ärr med tatueringar. Det ena med en nyckelpiga, det andra är under en tribal.

[tiiia]
0

#12 total panik inför förlossningar :S

Cherridwen
0

#13 Och jag för kejsarsnitt. Det är ju en jättestor bukoperation! Med en massa mer risker än förlossningar

Liljekatten
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 Jag fick be min man ta ett kort. Så här ser min tatuering ut. Man kan fortfarande se ärret om man tittar noga, men det är inte så många som får chansen till det. Räcka ut tungan

[tiiia]
0

#14 Jo det är ju en stor operation, men jag tror verkligen inte att jag skulle klara av en vanlig förlossning. Får panik bara jag tänker på det. Har drömt extremt många mardrömmar om hemska förlossningar (då min syster skulle ha barn, och när en kompis skulle ha barn) och vaknat upp kallsvettig och helt i panik. usch usch. nej jag kommer att propsa på kejsarsnitt.

#15 Den var jätte snygg. :) ärret syns ju lite grand, men det är inget man direkt tänker på :)

Cherridwen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#14 Funderat på terapi kanske? Mina två gick väldigt bra, över förväntan.

#15 Varför inte heltäckande?

Här under är ett ärr efter ett födeslemärke som de sydde ihop klantigt. Numer kraftigt utbyggd för den blev så ensam Glad

mjioo
0

kul att se bilder  #15 och #17! :)

Liljekatten
0

#17 Detta var min första tatuering och jag ville inte ha något stort. Därför var det svårt att hitta något avlångt motiv som skulle täcka hela. Jag skulle vilja bättre på rosen lite, men får se när det blir av.