OT Helg
Vad gjorde ni igår och vad ska ni göra resten av helgen??
Själv red jag för första gången i mitt liv igår och på kvällen bowlade jag :) Älskar bowling, speciellt då man vinner ;)
Idag blir det käk hos päronen och sedan kanske lite vin och ost :)
Trevlig helg på er!
jaa bowling är inte fel! :)
själv satt man och tog det lugnt igår med några kompisar… idag tatuerar pojkvännen å sen kommer några vänner över så ska vi sitta å tjöta med sällskap av ett par öl..
jenkass; låter trevligt :)
Både att ha en tatuerande kille och att träffa vänner och dricka öl :)
Ja bowling är som sagt kul!
Jag har nog inget att tillägga:P Jag gör inte det minsta.. igår träffade jag en tjej från hif och vi pratade om ecko och idag sitter jag här och ecko försöker få ut köttfärs ur sin kong (en leksak med hål i)
Imorrn blir det inte mycket heller.. pust vad jobbigt de är;P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#2 japp, hade det vart sommar å man kunde sitta ute på balkongen så hade det inte kunnat bli bättre ;)
#4 Men nu kan man sitta inne, tända ljus, spela spel osv :) Det passar mig bättre hehe
igår var det filmkväll med ett par vänner. och idag är jag och pojkvännen bjuden på fest hos en snubbe vi inte känner ;P han bjöd oss för att han stötte på mig mitt framför Simon. så han ville typ gottgöra för det ;) det var riktigt kul! jag har nog aldrig garvat så mycket i hela mitt liv! så vi får väl se om det blir rolit. verkar iaf vara skönt folk som ska dit.
#6 hahah känner igen det där ;)
#6 haha, de låter bra det:P Visste han inte att simon var din pojkvän eller?:)
haha, näe han visste inte det. Simon har ju praktik på piercing/tatueringsstudion här i stan. och så skulle killen köpa töjar. och så bad han mig om hjälp för jag var där och hälsade på på min lunchrast. och sen frågade jag vilken han valde. då sa han "den här! visst är den snygg? visst har jag bra smak?" och det va ju snygga töjar så jag sa att jag tyckte att dom va snygga och att han hade bra smak.. då sa han "men du.. vad gör du ikväll?" hahahahhahaha! och jag svarade bara "jadu, jag är med min pojkväm" och pekade på Simon! det va så kul! minen var helt underbar!
#9 Haha.. jaa de låter som jag hade velat vara där och se det:P Fast killar stötter visst på en på dem mest konstiga ställen och situationer.
Men du får ha de så kul ikväll nu då:)
#10 ja det va roligt som fasen! :D så klockrent! men ja, jag tror jag får roligt ikväll. för dom verkade rätt roliga. han och hans kompis alltså.
#11 Se till så han inte stötter på dig igen då?;P du är ju så söt så!

Igår deppade jag för att illern Sigge skulle flytta.. Idag så åkte jag till Katrineholm med honom för att flytta… Imorgon ska jag handla lite kläder och deppa ännu mer..
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Igår var syrran här. Vi busade med hunden ute i snön någon timme sen gräddade vi pannkakor :) Idag har vi hälsat på moster och sen mamma o pappa. Bara lugn och ro, med andra ord :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

ifredags var det praktik till 20.00, sen sätta sig sur och besviken på tåget hem, igår var jag i gbg med en klasskompis och hälsade på en annan klasskompis som har praktik där.
Idag blir det dop, och sen en buss,tåg,bussresa på 2.5h för att komma hem igen.

I fedags var jag bara hemma och tog det lungt, mycket skönt ;)
Igår tränade jag vovven, och träffade kompisarna på kvällen.
Idag är jag sjuuk, det är mycket mycket synd om mig ;D Ska mysa med vovven, käka lite pizza och spela tv-spel. Alldeles förträfligt bra.
Var me killen på fredagen sen på lördagen va ja på bio o me killen hah.. o idag har jag stäädat :P fett boring men man måste ju, nu är det rent o snyggt här iaf!:)
#12 han gjorde det ;P men lite sådär oskyldigt! haha! t.ex så sa han till Simon "jag tror ju att du har förlåtit mig nu iaf. det borde du ha gjort eftersom att du ska ta det som en komplimang att jag tycker att din flickvän är skit het!" haha! :D men jag hade grymt roligt. det var folk där ifrån Hudik som jag är bekant med :) världen är bra liten ibland! jag säger bara det, hemmafester är så mycket roligare en krogen :) speciellt när det blir sådär!
#19 haha.. vem kan låta bli att sötta på dig;P Hoppas inte Simon tog ill upp bara:)
Jaa de är absolut roligare med fester hemma när man träffar nytt roligt folk:) De var länge sen nu.. hehe.. Jo ibland har man tur och träffar någon man känner. Lite roligt faktist..
Får be mamma att vi ska åka till er någon helg snart:)
i fredags var det lugn kväll hemma, igår vart det krogen med en massa kompisar jättekul vart det! och idag vaknade jag upp hos två kompisar(eller den ena utav dem kom hem lite senare han sov borta efter krogen) så det lagades mat och vi tittade på film.
#20 njäe, han tog nog inte illa upp. han höll med. jag däremot höll på att sjunka genom jorden :P
ja, det var bara trevligt folk :D och sen att jag träffade folk jag känner från en annan stad var ju också jätte roligt!
gört! det skulle vara jätte roligt om ni ville komma hit :)
#22 hehe det kan jag iof förstå.. men inte ska man sjunka av sånna kommentarer heller.. Man ska stå proud!:P
Jaa de gäller bara att klaffa med någon helg mammsen inte gör nått. Och hon dansar ju typ JÄMT! Desutom måste de fixas med hundvakter osv:) men de ska nog gå snart någon gång.

i fredags så var jag och red och tommy följde med som sällskap sen stack vi iväg till Los sombreros och käkade tacos och luktade häst!^^
i lördags så var jag i stallet igen men då hade jag en tjejkompis med mig, vi hade fika med oss och bara myste..
igår var det en slappdag, för att vila upp sig innan skolan och på kvällen fick jag sms från min lärare som var sjuk så lektionerna blev inställda!:)