Tatuering... Ja? Nej?
Har kollat alla avsnitt av LA ink + att jag tittar på Miami ink när det går på tv (om en timme t.ex)…
Det är ju såååå snyggt med tatueringar, och bara tanken på att ha en chockrosa blomma eller ett poträtt av Melwin vore ju hur tufft som helst… vill verkligen tatuera mig… får ett sug varje gång jag ser ett avsnitt… men jag vill inte tatuera mig… för jag vill inte ha något permanent… menar; mina töjningar i öronen kan ju växa igen och tungpiercingen kan man ta ur… det är ju en viss skillnad… är så kluven.
golf.ifokus.se
Känner du så, så är det kanske inte rätt för dig att skaffa en tatuering just nu/än? Men kan man inte göra tatueringar som sitter typ 10 år ? har fått för mig det, att man använder ngt ämne när man tatuerar som försvinner ur huden efter ett tag. men jag kan iofs ha yrat till det också :S

#1 Ja, det vore ju det ultimata =)
Finns ju sånna tatueringar man målar på som sitter 1-3 veckor (inte henna)… men det är ju för kort tid…
Finns ju laser iofs… men det såg ut att göra ont…
golf.ifokus.se

#1 problemet är att det förmodligen aldrig försvinner, utan blir en blaffa.. och sen så försvinner det sakta och blir fult.. då är det oftast bätte att låta bli eler sätta en riktig
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Håller med telefonkontakt! De lär bli fulare och fulare med tiden, med en sån "tatuering" och ser bara tråkig ut.
Annars är det väl henna isf som försvinner rätt fort..
Men jag kan hålla med dig, jag får också sånna tankar när jag tittar på Miami Ink osv, när jag ser något snyggt och de bara blir "åhh.. jag vill HA!" Men så får man ju tänka efter om de är något som passar en själv och om man verkligen vill leva med det.
Om du känner att du inte vill ha något permanent får du fundera mycket mera helt enkelt. Om några år har du kanske ändrat dig och vill ha dem där chock rosa blommorna;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
det fanns en här i skåne som gör sånna sminktatueringar som även gjorde "vanliga" tatueringar med den färgen..så att då bleks ju ens tatuering bort:P fast de lär ju inte va så snyggt när den är halvt bortblekt:/
Jag själv funderade i flera år innan jag gjorde den, har funerat i tre år ifall jag ska göra en andra nu..tycker de är bra att vänta något år o se ifall man fortfarande vill ha den:)

#5 Har du tatuering?
golf.ifokus.se
#6 japp har en på smalbenet:P gjorde den för hmm 2½ år sen:)
http://content.answers.com/main/content/wp/en/2/28/Einstuerzende_Neubauten-logo.jpg
den har jag på mitt högra smalben:) (det är einsturzende neubautens emblem/"logga")

ju fler ju bättre!såå sexigt på både tjejer och killar.
(skulle inte titta på en kille (tjej) utan tatueringar)