Egypten på tors.
På torsdagnatt åker jag med min mamma och syster till Egypten. Så ni kommer inte få höra från mig på en vecka..
När jag sedan är hemkommen så ska sambon äntligen få tatuera mig igen, samt att jag bestämt mig för att töja ena öronlobben + att jag ska göra en medusapiercing=)
Haha, ja där ser man.. de var en hel del planer det:P Vart du sugen på att töjja när du såg min snygga tunnel eller;)
Och du bara reser.. lite fuskigt är det ju, men du får ha det så bra:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
ja faktiskt!! du får sluta med att köpa så snygga grejer :P
Haha! jag förstod de när du sa hur snygga dem var och att du sackna din sambos töjningar.. då tänkte jag de, ja då kommer hon göra de själv snart då:) Men det ÄR så snyggt!
Vad blir det för tattoo då? och varför just en medusa? antar att de är för att den är lite mer diskret som du ville ha det?:) Bara nyfiken i en strut .. :) hihi
Oooh va du reser :) bring meeee
Vart i egypten ska ni? =)
#3 hehe.. aa förut har jag tänkt att nej aldrig ska jag töja öronen, men nu har suget dragit igång och min sambo funderar att sätta tillbaka sina oxå.. Och vill ha just medusa för att ingen annan i min vänskapskrets har det, + att det inte är så vanligt och att jag alltid tyckt det varit snyggt.. :) så ska sätta i det smycket jag hade i labret där sedan så det är diskret å fint :)
#5 vi har beställt en sista minuten resa så det enda jag vet är att vi ska till Sharm El Sheikh
#6 Åh, kul:) Det är mysigt i Egypten^,^. Skönt att komma från kalla sverige
#6 hihi joo, man blir rätt sjuk av den här sidan också.. alla diskussioner gör att man bara vill ha mer och mer! Har kommit på mig med måååånga planer i mellanåt:P
Jo en medusa är charmig på någe vis, tycker jag.
Och att du ska till värmen är jag inte alls avis på:P Men är det lungt där borta nu då föresten? förut var de ju typ krig.

#6 mmm! sharm el sheik! där är det underbart! låg bara i vattnet hela dagarna! Underbart med alla fina fiskar! Hittar ni en kille på stranden som heter Amir så se till att bli kompis med honom. han har stor rund mage och är ganska kort. han är en riktigt skön kille! vi bodde på hilton hotellet.