Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1595 ggr
LiindaLarsson
2008-02-03 18:02
0

Tattoo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej är ny här.. jag har fått en present av min kille oktober 07 det är en valfri tattoo vart jag vill och hur stor som helst men jag vill ha tips från er vad som skulle passa mig och vart jag ska ha den kram Linda

en bild  på mig, kanske det blir lättare att se vad jag skulle passa i,,

Karmatarerskanise
2008-02-03 18:35
0

Välkommen :)

Tyvärr är det svårt att tipsa om tatueringar så som du vill. Du måste väl ha en tanke på vilken stil du vill ha och så?

LiindaLarsson
2008-02-03 18:36
0

nä :( tyvärr har tänkt mycket men inte kommït på nå

Karmatarerskanise
2008-02-03 18:40
0

Du kan kanske få lite tips om du kollar in våra länkar. Annars kan du alltid gå till en studio och kolla deras pärmar där :)

Och kommer du inte på vad du vill ha, då är det bara till att vänta till du hittar rätt :) en tatuering är inget man ska pressa fram, utan ska vara ngt som man verkligen faller för och känner för :)

Telefonkontakt
2008-02-03 18:42
0

Jag rekomenderar att du väntar ett ganska långt tag eftr att du har bestämt vad du vill ha och vart innan du boka tid. Då är det mindre risk att du ångrar dig.

Personligen så tycker jag att det är jätesvårt om jag bara "ska" tatuer mig att komma på något. Jag föredrar att komma på att jag vill ha just det motivet innan jag bestämmer mig för att göra det och placering.. Det ska ju sitta hela livet så det är ju inget man bestämmer över en natt..

Hehe, varför inte något illerbasserat? ;)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Theres
2008-02-03 18:57
0

Såg en jättesnygg tatuering på LA ink… körsbärsblommor längs sidan av magen… rosa ;) assnyggt! =) Fast då kanske det gäller att man gillar rosa lika mycket som jag gör…

Men som sagt innan… om du nu SKA tatuera dig utan att du bestämmt innan vad du vill ha, utan att du tänkt på det ett tag…då kanske det blir lite fel så du ångrar dig sedan?

Och en iller vore tufft =)

golf.ifokus.se

Liss
2008-02-03 19:45
0

Som dem andra sagt, en tatuering är inget man tvingar på sig bara för att man VILL HA! En tatuering kommer sitta där resternade av ditt liv och kommer synas i olika situationer. Om du ångrar dig sen för att du inte tänkte nog eller för att du trodde det var coolt för att någon annan sa de, det är inte kul!

Tänk efter mera, kolla på våra länkar under tatuerings bilder eller liknande där du kan få inspiration. Gå till en tatueringstudio och kolla runt. Tillslut kanske du får en tanke på vad just DU gillar och skulle passa dig. De känner du och efter det tänk lite till;P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

LiindaLarsson
2008-02-07 18:19
0

jag älskar rosa och svart.. jag har funderar på 2 iller babys-änglar på ett litet moln eller att dom flyger med varandra.. annars tänkte jag göra den här men det ska vara rosa blommor,,

Nä men jag har funderat nu över 2 år.. och sen kom killen och sa att han betalar min när jag vill ha och valt vad jag vill ha men jag vill ju givetvis ha tips om vad som skulle passa och sen ser jag ju om jag vill eller inte.

Karmatarerskanise
2008-02-07 18:22
0

#7 Göra"den här"? Man får inte kopiera utan tillåtelse.

LiindaLarsson
2008-02-07 18:28
0

här har jag gjort ett exempel vad tycks?

LiindaLarsson
2008-02-07 18:28
0

#8 vad menar du ?

Karmatarerskanise
2008-02-07 18:31
0

"annars tänkte jag göra den här men det ska vara rosa blommor" Det uppfattar jag som att det inte är din tatuering på bilden, utan någon annans som du vill kopiera, bara det att du vill färglägga blommorna?

Är jag helt ute och cyklar nu? :)

Liss
2008-02-07 18:32
0

#10 Hera menar att man inte får kopiera andras bilder, de är copyrightlag på bilder sådär.

Och har du inte kommit på exakt vad du vill ha så tänk lite till:) det är jätte svårt för andra människor att komma på ider åt någon annan. Alla gillar olika saker. Så därför finns de bara för dig att kolla länkarna på sidan eller googla efter speciella tattoo typer och kolla igen hela tiden. Tillslut brukar man fastna för något speciellt och vill verkligen ha de. då kan man gärna tänka lite till innan man gör den, så de verkligen är rätt.

Bästa sättet att veta om man verkligen vill något är att se om man orkar vänta.

LiindaLarsson
2008-02-07 18:33
0

#11 helt rätt men den är  inte  tagen har inne den är tagen för flera år sen hittade jag den eller vet itne riktigt men nått år

Liss
2008-02-07 18:34
0

#13 spelar ingen roll om de inte är härifrån, de är copyrightlag på alla bilder. Har man inte tillåtselse av ägaren har man inte tillåtelse alls tyvärr:)

Karmatarerskanise
2008-02-07 18:35
0

#13 Då bör du INTE göra den. Har personen på fotot inte sagt att du får tatuera in hennes tatuering gör du inte det.

Det förstår du väl? Man går inte och tar och gör andras tatueringar. Dem är ytterst privata. Ganska självklart.

En seriös tatuerare gör inte det på dig heller..

Och jag kan inte förklara hur arg jag hade varit om någon hade kopierat någon av MINA tatueringar. Sånt gör man bara inte.

Hoppas du hittar en EGEN tatuering.

LiindaLarsson
2008-02-07 18:57
0

Det visste jag inte att man inte fick men så nu har jag både tagit bort den från min dator och från forumet

Karmatarerskanise
2008-02-07 19:00
0

bra :)

Om du vill ha den typen av tatuering, rekommenderar jag att du går till en tatuerare, förklarar vad du vill ha på ett ungefär och ber tatueraren rita upp det :) Då får du en alldeles egen :)

Liss
2008-02-07 19:06
0

håller med hera, säg vad du vill ha till en tatuerare så dem ritar upp så får du en egen som ingen annan har heller:)