Tatuera med vit färg
Jag har kommit på att jag vill ha en riktigt diskret tatuering någonstans. Funderar på att göra en med enbart vit färg, gissar att den knappt kommer att synas på vintern, men att mönstret träder fram när man blir solbränd? Är det någon som har en vit tatuering, eller har bilder? Har googlat, men inte hittat vad jag letar efter.
om du vill ha kvar den vita färgen så måste du fylla i den ganska ofta eftersom den bleker sig och kommer inte synas jättemycket på sommaren heller. jag tror vitt är bättre när man har det som en effekt på en tatuering annars blir det nog bara dyrt i längden.. inte funderat på branding? de träder fram när man blir solbränd och är ganska diskreta
Hmm, menar du att vit färg skulle sitta sämre än annan? Eller att den kanske måste vara kritvit (alltså nygjord) för att det ska synas? 
Branding har jag inte kikat på, men scarification har jag slängt ett öga på. Men det verkar så plågsamt ju! 
Japp vit färg sitter generellt sett sämre än andra kulörer. Används mest som highlight, eller vad man ska säga…Se min trollslända under tråden "Bilder på era tatueringar".
#2 titta lite på branding också, ja det gör ont men jag tror helt klart att det är värt det om du vill ha något diskret :) gör inte ont om man jämför med hur länge man vill ha det
och som mach1 säger det sitter sämre ja.
puttade upp en tråd om branding