Töja lite...
Ja, idag har jag roat mig lite med att töja alla möjliga hål. (Missuppfatta mig inte nu!) Haha! :)
Började med att tejpa tungstaven. Började lite försiktigt med några få varv runt staven, men den gled ju i hur lätt som helst igen. Mer tejp! Näe, fortfarande slinker den i utan problem… Mer, mer, mer, mer tejp!
Fick tejpa mer än jag trodde jag skulle kunna göra. Vilket var rätt kul. Då går det ju snabbare och behöver inte vänta så länge! :D
.jpg)

Sen töjde jag min största lobe som låg på 20mm… Så nu är den väl 20+ någonting.. Kunde inte tejpa så mycket denna gång tyvärr. Vill ju inte spräcka skiten, så får snällt vänta så att vävnaden får vila lite…
Sen tejpade jag min lobe ovanför loben som är 20mm.
Ringen jag har i är 4mm, men hålet hade blivit rätt uttöjt av sig själv. Tejpade dock ändå bara 1 varv runt ringen även om jag kunde ha tejpat lite till utan att det skulle behöva töjas upp.

Efter det fortsatte jag tejpa!
Jag tejpade min conch på 3,2mm. Den tejpade jag också bara ett varv. Åkte in igen lätt som en plätt. ;)

Tejpade min minst töjda lobe. :P
Syns ju iofs inget på denna bild, men i alla fall.
Små och tråkiga hål i detta öra, men det skall det bli ändrig på!
…Någon gång..

haha, töjarn nr 1 ;)
hehe.. hade inte du nått att göra eller?
Så känner jag ibland, att jag vill ha någon grej att pyssla med.. då får jag hålla hårt i fingrarna så jag inte töjer hålen i öronlobben ännu mer:P
Men har iaf töjt min helix nu.. men bara 1,6mm eftersom jag bara vill ha ett speciellt smycke där i 1mm.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#4: Ah, typ :P Iaf ikväll!
#5: Ja, jag hade rätt lite att göra… Trots att jag har massor av andra saker att göra så som att städa osv.. Men det är ju inte lika kul ;)
Okej, trevligt det :) Vad är det för speciellt smycke? :)

Töja gör ju ont ;P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Vad är det för tejp man använder? Ser ut som eltejp. 
#8 gängtejp tror jag hon använder. inget klister på det så det är toppen att använda när man töjer ;)
#6 Haha neeh städa är inte lika kul som bodymods;)
Neeh ett dödskalle huvud med en 1mm tjock stav:P Jag och dödskallar är i ett;)

Jag ska inte ha mer än 6 mm, jag ska inte ha mer än 6 mm… Jag vill töja meeeeeeeer…
golf.ifokus.se
#11 haha! göra nya hål och töja lite? :D snart börjar jag nog töja på ett femte hål så de jag har inte blir förstora..
Funderar faktist på att göra två nya i öronen så jag kan töjja dem till 4 mm eftersom jag har spiraler i det kvar:P Dem kan ju inte gå till slöseri liksom;)

#12 Ett hål i varje öra räcker bra för mig =) Gillar inte hur det ser ut med många hål i samma öra… fast iofs… om alla hål är töjda ser det säkert coolare ut 
golf.ifokus.se
#14 har två töjda hål i ena örat kan ta en bild på dem sen och lägga in om du vill :) det ena är större än det andra men det andra är iförsig inte färdigtöjt.. får se hur stort det blir.

Skulle se knas ut om man hade det yttersta hålet större än det som sitter på normal plats :D
golf.ifokus.se
#17 hehe nja jag tycker den stora är lite för stor om man ska ha två :)
jag funderar på att ha tre, 10mm, 6-7mm och 3-4 mm :) och sen kanskekanske en till som är mindre om det inte ser dumt ut
#18 Ja det tycker jag med, har jag inte sagt något om:P var bara en exempel bild. Har ju bara 8 mm själv och ska inte ha större så. Och kanske då isf 4 mm som små bredvid.

#8: som #9 sa så är det gängtejp jag tejpar och töjer med. :)
#10: Okej, det låter ju snyggt :)
Jag klarar inte av att ha 1,6or eller mindre i öronen, det känns obehagligt. :/ Tänk er ett vanligt örhänge på 0.8mm eller vad det är dom brukar ligga på… känns som att det skulle kunna klyva örat rätt bra då det är så smalt.. Jag menar om man/nån kom åt och röck tag i det.. Iiih. Obehagligt!
Sen tycker jag att det skulle kännas så tråkigt med små hål. :)
Töja töja! :D
haha.. jaa de var ju typ de jag hade förut i helix. Hade bara en såndär skit smal silverring. Kanske var 0,6 mm eller nått:P Och jag kände det med.. då är de bättre med 1,6 mm åtminstone:)