Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1340 ggr
berry892
0

Min tatuering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu tänker jag visa min tatuering som jag tycker är jättefin Skrattande Den blev gjord den 1/2 på Black scar tattoo i Borås av Tony som var jättetrevlig och rolig Glad Det gjorde inte alls så ont som jag trodde det skulle göra så det var jag glad över Glad Jag är också glad att min kompis följde med som stöd för jag kände mig lite lugnare då. Familjen tycker den blev jättefin och 2 stycken i skolan har kommenterat den. En sa att den var fin och en annan kom med en lite rolig kommentar: Nämen har du en tatuering? Jag som trodde du var så ordentlig av dig. Ordentlig tänkte jag? Vad har det med saken att göra haha men hon tyckte den var fin iallafall Skrattande

Karmatarerskanise
0

Den var fin :)

Tyckte du det gjorde ont?

berry892
0

Tack så mycket :D Nej det gjorde inte så ont, jag trodde det skulle vara värre faktiskt :)

Karmatarerskanise
0

Armen är nog ett av de ställen på kroppen som gör minst ont, på de flesta iaf :)

skrellet
0

armen har många delar som är jätteömma, men där på utsidan är ganska lugn för dom flesta :)

Karmatarerskanise
0

skrellet, jo jag menade just där. Iaf för mig och vänner har det gjort minst ont.

demenza
0

gjorde också min tatuering i borås:D hos johan men 1/9 - 06 skit bra där!!

berry892
0

Det gjorde ont ju längre upp på armen han kom men det var inte sån jätteskillnad. Ja Johan är också väldigt trevlig :D Det känns verkligen jättekul att jag har en tatuering nu och jag är glad att den läkte väldigt bra. Det skulle vara kul att ha fler tatueringar sedan men det blir inte så många tror jag inte. Jag vill definitivt ha ett porträtt på min älskade katt sedan och säkert mina föräldrars namn med någon fin bild till :)

Karmatarerskanise
0

#7 Så säger man ja, att det inte ska bli många ;) Men det är nog lätt hänt att det blir de :P

berry892
0

Oj då haha jag får se upp då så jag inte blir för beroende ;) Måste…ha…mer…*drägel* Nä hehe vi får hoppas att det inte blir så :D