tatuering..
jag ska tatuera mig, och har fastnat för en sak. Ska ju fortsätta leta, men gillar denna otroligt mycket. Ska nog ljusa upp den, även testa olika färger på den. Finns det något mer som skulle kunna läggas till? Typ svarta stjärnor? Tatueringen ska vara svart med en färg i, vilka skulle vara snyggt till denna? Lite tips bara.
Linda
Jag tror gyllende färger hade varit fint. Typ gult och orange.
Större delen bör vara svart, och en del i färgerna som jag skrev :) Tycker jag :)

väldigt fint motiv! :) kanske i grönt eller lila aktigt? fast det beror ju på vart du vill ha färgerna. sedan gillar jag stjärnor och tror att det kan vara snyggt till också, men det kan också bli för mycket.
Jag tror på lila eller mörkblå .. det skulle va riktigt fint.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Det där med färger e juh lite beroende på vart du ska ha den och storlek typ… Men jag antar att den ska vara relativt stor med tanke på mönstrena i månen..
Och min mening e då kanske en blandning av lila grön och blå i ett mish mash typ.. svårt att förklara .. hehe
#1-3 tack för tipsen. Ska kolla med olika färger. Gimp är min bästa vän ^^
#4. Kan du ta det där engång till?XD haha

#5 gimp?
#6 redigeringsprogram
#6. Som #7 sa, redigeringsprogram ^^

#7#8 ok, visa hur det blir med olika färger då! :)
#13 tycker den är mer grön :) och jag tycker nog du borde skifta lite i färger..
det finns lite grönt på en del bilder kvar, men kolla inte på de ^^
#15. svårt att fixa färger. Den färgen jag väljer skiftar till motsvarande färg. Så jag fick chansha med den gula. Sedan så har jag ju 4 olika färger sedan en grön med rödaktiga vingar
Jag tycker du kan ha mer än en färg i tatueringen. Blir mer levande då enligt mig.
Gillade faktiskt ingen av de färgnyanser som du använde dig av :)
#18. Jag gillar inte färger så mycket.
Det är svårt att få tillfärgerna.
#18 det var de jag menade :)
19 Men om du inte gillar färg tycker jag du kan skippa den helt. Tror nog den är fin som bara svart.
#21. Jag tycker inte om flera färger. Jag gillar svart och sedan någon färg. därför fastnade jag för denna
#22 hum en färg som skiftar i olika nysanser då? :)

#24 den gillade jag…. dom andra kändes alldeles för ljusa. men sen så tycker vi alla olika
Thorsson, Lycka till i val av färg till din tatuering!
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
#24 Det där gillade jag.
#24. Snygg! Ja, i olika nyanser. bara det inte är olika färger (; vad använder du för program?
#27 tack, kul att du tyckte om det. jag använder photoshop, är inte så förtjust i gimp.. :)

#24 den gillade jag också! :)
ja 24:an var bäst!:) fast de skulle vara ännu snyggare om de gick in i varandra med blå och lila mera synligt..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#28. Jag gillar inte gimp heller. men jag har inte lyckats få ner ps (: