Tog ut den.
Nu är det gjort. Nu har jag tagit bort min Tungpiercing. Fotade en massa innan så jag har minnen från min snart 9 år gammla piercing. Kommer sakna den och känner mig väldigt konstig i munnen just nu.
Sorgligt men behövligt.
Bilden är en av minnesbilderna ;)
Hoppas du inte har någon infektion kvar nu då.. Tråkigt är det! det förstår jag.. du för kompensera med en ny någon annanstans;) hihi
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Tror inte det är infektion. Har hållt på väldigt mycket med min piercing senaste dagarna så det är nog typ sträckning. Det är varken rött eller vätskar.
Söljer med koksaltlösning för säkerhets skull :)
Hålet är helt igenväxt nu. Får inte in piercingen alls.
varför tog du ut den :/
Eftersom den skavde, mest.
Men även eftersom jag har bryggor i munnen. Skulle jag bita av en av dem med piercingen skulle jag få betala ur egen ficka.

Hur lång tid tog det för hålet att växa igen?
golf.ifokus.se
#6 Ett dygn högst, sedan kunde jag inte få genom piercingen. Möjligt det gick snabbare, men det var då jag testade första gången. Tror egentligen inte det tog många timmar alls. Tyckte mig se en hinna över håler ganska snabbt på undersidan.
oj, det gick fort för att få den igenväxt.. känns det inte konstigt i munnen? när jag tar ut min ibland bara för att göra rent den känns det som jag läspar och visslar när jag pratar haha =)
Jo, det känns jättekonstigt.
Försöker hela tiden ta tag i piercingen med tänderna, men där e tomt :/
Undrar hur lång tid det tar innan den vanan försvinner?
#9 ungefär lika lång tid som det tog för dig att vänja dig vid den skulle jag kunna tänka mig ;) tandställning, piercing i läppen och tunga tog lika lång tid iaf. och att bli av med tandställningen.. huu trodde jag hade tappat alla tänderna
#10 Har också haft tandställning :)
Tycker jag borde komma över det snart. Har ju gått några dagar.
#10 huu, säg inte så ;P jag ska ju snart ta ur min (har haft den i 4 år!!!).
#12 Varför ska du ta ut din?
#11 hehe usch ja! men jag hade den bara i 10månader!
#12 undrar också varför du ska ta ur din??
haha nu fattar jag!!!! tandställning?? tänderna är raka såklart :D
Jasså ta bort tandställningen? :)
hihi.. jaa de var nog de emma mena:) (beafer)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆