Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: allmänt
Läst 1019 ggr
CBA
0

En specifik stil eller hejvilt

När ni tatuerar er, går ni enbart efter en viss stil/tema eller blandar du och har ingen specifik stil på dina gaddningar?

Jag tycker det är snyggt om man har ett tema eller en viss stil på alla sina tatueringar.

Men själv så låter jag gadda det som jag tycker är snyggt utan att följa ett tema (dock inga tribaler, är toktrött på dom…no affence till er som tycker de är fina) :o)

Visst lite vill jag att mina gaddningar skall passa ihop men följer inget tema.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Linn
0

jag har ju tre stjärnor på varje höftben och ska nu tatuera jesus fisken på handleden. Så jag kommer nog inte följa något tema. dock tror jag att allt kommer bli i svart och gråskala. Om jag inte hittar något som verkligen ska ha färg som jag väldigt gärna vill ha. så det är väl svart/gråskala som är mitt tema…

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
0

Jag tatuerar in mest hur mitt liv har tett sig osv. Som med fjärilarna jag tänkt mig så står de för att jag blivit bränd men nu mår jag faktist bra och hoppet finns kvar -(därav en vittrande fjäril från mitt tro,hopp,kärlek tecken och fem levande fina på vänster arm)
Tassarna på midjan/höften är för mina djur..
Och den i svanken har jag helt enkelt ritat själv, dock fortfarande ying o yang övertala tatueraren att jag borde ha för de var så tomt i mitten annanrs.. jag var 15 år och lättpåverkad.. så där vill jag göra en coverup!

Så jag går väl då efter livstema;) att ha gått igenom saker men lyckats! Att jag älskar mina djur osv osv..

Dock vet jag inte riktigt vad min plan för högerarmen blir.. de är bara snyggt:P En sleeve ner till armbågen med "moln" skuggningar och negativa stjärnor med en dödskalle med vingar någonstans också:) hehe

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

Jag tycker det kvittar faktiskt :)

SMMM
0

Jag har lite blandat faktiskt men det beror snarare på de olika tatuerarna jag gått till.

Fast det e även så att jag gjort vissa impulsgaddningar som står för mig eller saker i mitt liv just i stunden och dessa e juh absolut långt ifrån det temat jag har för övrigt.

Annars så e det mer så att jag fastnat för en viss tatuerare och det dikterar min "stil" på gaddningarna.

CBA
0

Jag har väldigt spridda skurar på mina gaddningar och pryder min kropp med det som jag tycker är fint och som betyder nått för mig.

Den enda som jag har märkt blivit ett "tema" hos mig är att de blir större och större *skratt*

[jenkass]
0

jag tycker det är snyggt med ett visst tema på t.ex. ena armen och sedan gör det inget om man har ett annat tema på den andre.. hela kroppen behöver ju inte vara inom samma tema om man säger så. men tycker att det kan verka lite stökigt om man har massa småplock på en och samma kroppsdel som inte alls hör ihop lixom..

CBA
0

#6 Instämmer :o)

Liss
0

#6 Absolut!:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

SaraC
0

De man ser samtidigt ska passa ihop iaf. Annars tycker jag det kan vara lika snyggt att både ha blandat eller i en enda stil :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar