Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettallmänt
Läst 1766 ggr
CBA
0

Gaddningar på killar

Hur tycker ni att gaddningar skall vara på killar/karlar??

Jag tycker det ser lite fjantigt ut (hoppas jag inte trampar någon på tårna nu) med killar som har en liten pluttgaddning på skuldran eller en överarm eller med ett litet band runt överarmen :o/

Jag tycker det är riktigt sexigt med killar som har en hel rygg eller hel arm gaddad :o)

Min man har ingen gaddning alls och jag skulle inte protestera om han fick för sig att göra nått stort och snyggt :oD

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

skrellet
0

jag gillar inte heller småpluttar, ska det vara så ska det vara ordentligt ;)

Fast, hellre inget än en ogenomtänkt, tråkig svensson-tribal. det finns ju så sjukt snygga andra tribals. så varför göra nått sånt. för att täcka kroppen med bläck och vara cool?

Karmatarerskanise
0

Visst är det snyggt med killar som har stora tatueringar som du skriver CBA.

Liss
0

hihi.. jaa mitt ex har en sån ful svensson-tribal på överarmen.. och jag håller med, den är skit tråkig och jätte pluttig. Och han har såklart ångrat sig nu också.. men han jobbar på de!;) Han har planer på att göra hela andra armen nu och sen bygga på den där fjutt tribalen sen också.. så de kan nog bli bra

Så jag håller med CBA till fullo.. en hel sleeve är riktigt nice men en liten plutt tatuering som en liten tribal eller ett band runt armen ser lite .. hum.. jaa tråkigt ut helt enkelt:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[slo]
0

Men, blä på er :P Så jag är tråkig nu när jag äntligen fått tummen ur kanske ska sätta en liten pålle på ena vaden :(

Liss
0

#4 haha, vad har du då slo? har jag missat de ?

Karmatarerskanise
0

#4 Gör då det! Det är ju inte våra åsikter som ska spela roll när du gör en tatuering på dig själv!!! Det är din kropp! :)

SMMM
0

Klart det ska vara STORA gaddningar på killar…

Vaddå jag partisk? Näe…. hehehehe

Mia-
0

Inget små plutt för mig heller! Ska va mycket

Telefonkontakt
0

Jag tycker att småpluttar är fult på både tjejer och killar om de tär på stora ytor. Men något litet på handleden är fint men inte en plutt på skuldran :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

[slo]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Nä, jag gjorde en idag… :) På utsidan av vänster vad.

Liss
0

#10 ahaa.. men den var ju cool:) haha

[slo]
0

Nu vågar du inte säga annat eller vad ;)

Liss
0

Jo de gör jag absolut.. tyckte den var jätte cool.. och söt för den delen också. Och de där anser inte jag som en liten tribal plutt på armen eller skuldran? ellerhur?:P

Dessutom är ju typ alla här inne helt tattoo sjuka.. så klart vi gillar MYCKET;)

[slo]
0

Hehe, jag driver bara med dej lite jue :o) Tack så mycket! Det var så värt de, lagom mysiga rysningar från nacken ner i tårna :P

Liss
0

#14 har du ritat den själv eller?:)

[slo]
0

Nja… Min tatuerare gjorde om den lite, tog den från ett teckensnitt faktiskt, men den vart lite kantig så hon fick runda till den och sätta ett hjärta på svansen ;)

CarolineJ
0

Det sexigaste på en man är hela underarmen gaddad eller en stor på ena vaden. Motiv vet jag inte men på de två ställena.

[jenkass]
0

jag tycker det är snyggt när det är i stil med Tommy Lee etc. hela överarmarna och mage *mums* ;)

mjioo
0

har en kompis som har text på båda underarmarna, det är ju ingen sleeve men inte pyttelitet, skitsnyggt! fast jag föredrar nog lite större gaddningar, några kompisar har täckt hela armarna och benen plus ganska mycket mer och man kan ju inte låta bli och dreggla lite i smyg… känner dock inga med tribaler tror jag, men sånadär "rockstjärnor" som någon kallade det(framsidan av axlarna) är väldigt snyggt även om det är lite :)

Liss
0

Yes, rockstjärnor är nice..

det spelar nog stor roll vad de är också helt enkelt.. en pluttig tribal på överarmen ser bara så tråkigt ut enligt mig, men som sagt- har dem en stjärna bara vid armvecket eller något så är de as snyggt!:P men då ska den vara redigt stor också..

CBA
0

Kul och läsa att det är så många som tycker som jag…men som redan sagt så är vi ju galna i gaddningar vi som hänger här inne så… ;o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

SaraC
0

Det ska vara stort och mycket. Har de bara nån liten pluttgrej får de hellre vara utan. Tycker jag :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar